7 păreri la “Astăzi a nins…

  1. Mai si la mine a nins. Din fericire pentru mine s’a orpit foarte repede. Nu a fost decat o sperietura pentru mine :D.Tu de unde esti?Ma bucur ca ti’a placut, dar zi tu! nu e mai buna vara :D?!

    Apreciază

  2. Si la mine a nins…din pacate. Nu-mi prea place iarna si cum era de asteptat, ninsoarea si frigu’ de azi m-au prins complet nepregatit: n-aveam geaca pe mine. Si cred ca ma si racesc :(

    Apreciază

  3. La mine a fost soare dimineata si am sperat sa fie asa toata ziua . M-am dus in tricou si o bluza subtire la scoala si cand am venit am crezut ca sunt la polul nord . Nu a nins dar a fost un geeer :(

    Apreciază

Lasă un răspuns

