15 lucruri ce te fac să te simţi fericit



1. Să iubeşti.
2. Să auzi, din întâmplare, cum cineva spune ceva frumos despre tine.
3. Să râzi până te dor muşchii feţei.


4. Să simţi ploaia caldă de vară.
5. Să faci un lucru pe care ţi-l doreai de mic.
6. Să mănânci o prăjiturică delicioasă, după o zi epuizantă.
7. Să te sune un prieten să-ţi spuna că îi e dor de tine.
8. Să termini un proiect excelent.
9. Ciocolată
10. Să câştigi un concurs.
11. Telepatia
12. Să afli că cineva ţine la tine.
13. O baie cu spumă, aromată, şi toate celea.
14. Să citeşti o poezie ce ţi-a marcat adolescenţa.
15. Să faci baloane de săpun.

16. ……
puteţi continua voi

20 de păreri la “15 lucruri ce te fac să te simţi fericit

  1. 16 – un big hug 17 – sa pierd vremea cu prietenii18 – marea si soarele19 – sa cunoasc persoane cu coloana vertebralaSi cred ca ar mai fi…

    Apreciază

  2. @ astiqure: despre zambete trebuie sa vorbesc o data :) c’est vrai ! @ alex’andra:cred ca…da. desi, e aproape imposibil :) totusi, putem fi fericiti si cu anumite… regrete.@ cristian lisandru:e… profund !@ ciolitto:adevarat. pacat insa ca… sunt rari ! @ simplu:da, da, da, da ! @ b:mi-e dor de un somn odihnitor… mi-e dor de o dimineata…splendida. :)@ labarfa:nu am spus chiar totul :)) lasa ca iti va veni in minte, si vei contribui si tu la ‘lista’.

    Apreciază

  3. 16. Soarele17. Culorile18. Bulinele19. Cartile mele20. Aparatul de fotografiat 21. Jucariile de plus :o322. Imbratisarile23. Zambetele24. LaleleleCam asta cred eu :)

    Apreciază

  4. 16. Pe mine ma face fericita lebenita, vanilia si nenea de la Sugalete care canta la vioara si te pune sa zambesti, de parca si fericirea lui ar depinde de asta. ..si sa-ti citesc blogul ma face fericita.Intr-un fel (:FiFi, 15 primaveri.

    Apreciază

  5. 16.sa aflu ca insemn ceva in viata unei persoane
    17.vanticelul de vara care imi racoreste sufletul
    18.sucul natural de mere
    19.melodiile care imi incanta auzul si imi ridica parul de pe piele
    20.zambetele prietenilor mei :)

    Apreciază

  6. să scrii pe nisip pentru palmele valurilor
    să zâmbeşti în ploaie
    să îţi ofere haina lui atunci când îţi este frig băiatul pe care îl placi

    :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

