zi frumoasă



Să mă trezesc în fiece dimineaţă luminat de raza unui zâmbet; să fac o reverenţă zilei, pentru ce-mi va oferi; cu mintea curată să-mi încep munca; să am clar în gând, chiar şi atunci când fac lucruri mărunte, scopul ultim al muncii mele; să-mi întâmpin semenii cu zâmbetul pe buze şi cu iubire în inimă; să fiu blând şi amabil în fiece clipă; să adorm mângâiat de satisfacţia lucrului bine făcut – aşa mi-aş dori să decurgă mereu zilele mele.


Thomas Dekker

A voastră ?

6 păreri la “zi frumoasă

Lasă un răspuns

