5 păreri la “blogoscrisoare

  1. ^ iti imprumut ochelarii mei, Chris :))mie chiar imi place. ar fi fain daca ai putea continua asa.Soni…uuuh…vreau si eu cartea. stiam ca are blog, dar pe la noi prin librarii n`am vazut`o :(

    Apreciază

  2. Între „De abia” şi „De abea” aş alege „Abia”.ABIÁ adv. 1. (Modal) Cu greu, cu greutate; anevoie. 2. (Cantitativ, intensiv) foarte puţin, aproape de loc. 3. (Temporal) De foarte puţină vreme; de îndată ce, numai ce; chiar atunci, tocmai. 4. Cel puţin; măcar, barem. – Lat. ad vix.Bănuiesc că intenţia este „aştept cu nerăbdare şi-mi este greu să aştept”, şi atunci acel „de” în faţă nu-şi are rostul. „De abia” este folosit în celelalte sensuri (2, 3 şi 4).

    Apreciază

Lasă un răspuns

