renunţ. vară



Am renunţat la scrisul de mână. Era ceva nou, inovator, super, cool, (haide că mă laud eu singură dacă voi nu aţi făcut-o). Totuşi… era obsitor. În anul 2009, e mai simplu să… baţi la calculator. Şi de citit, şi de scris.

Revin…
mi-e dor de vară !

prim
a oară!
Vreau… libertate. Câmp, flori, rochii, mare, apă, dans, foc, cer, nori, floarea soarelui, prieteni, cărţi, ţară, cântece, hituri, mac, fotografii, sibiu, cluj…

Şi îmi promit: vara asta o să fie super! Fără compromisuri. Fără regrete. Fără să-mi fie dor de ceva ce a fost.
Life goes on. Ba nu! SHOW MUST GO ON.

+ o melodie stupidă. uh la la la.

6 păreri la “renunţ. vară

  1. Într-adevăr, sunt panicat când trebuie, uneori, să mai scriu de mână! Se pare că nu-s singurul…Acum opt ani, credeam că doar de mână se poate scrie, după care se bate textul la maşină. Ceva, însă, s-a schimbat…

    Apreciază

Lasă un răspuns

