spune-mi ceva frumos



v-aţi prins: la rubrica asta pun fotografii şi musique. dar vreau să aud şi chestii… frumoase.

4 păreri la “spune-mi ceva frumos

  1. Ceva frumos…Verisoara mea dimineata, m-a trezit, mi-a dat un pupic pe frunte si mi-a zis: ” Stii ceva? Eu te iubesc!” A fost asa draguta !!! e cel mai frumos lucru pe care l-am auzit astazi.

    Apreciază

  2. Nu stiu ce lucruri mai frumoase ii poti spune unui blogger decat: – "sa nu te doara degetele";- "in ciuda faptului ca nu te dor degetele, ar fi ftumos sa ai motive sa te doara (adica inspiratie)";- "multe click-uri pe reclame";- si "cat mai multi bloggeri sa fie executati dupa tine :)"

    Apreciază

Lasă un răspuns

