Concurs: Ce nume sa-mi aleg ?


Bună dragii mei!
Am nevoie de ajutor. Dupa cum stiti, ma voi muta pe [nume].com, adica domeniu gratuit, hosting, cum ii zice. Doar ca am o MAAAAAAAAAREEEE problema: Nu stiu ce nume sa aleg !

– mademoisellealle.com ma gandesc ca e prea lung, si mademoiselle e greu de scris [:)]
– alexandraoancea.com e prea narcisist, nu mi-ar placea sa intru pe un site ce poarta numele meu asa rigid
– allestrawberry e prea lung, iar strawberry nici eu nu-l scriu tot timpul corect…

Asa ca ma puteti ajutaaaa foarte tare folosindu-va putina creativitate.

Ah! Si sa nu uit…

Dau si un premiu pentru cel care-mi va recomanda un nume ce-mi va placea cel mai mult: un banner la mine pe blog timp de 1 luna sau un review al blogului (adica ce cred eu despre blogul lui… putina reclama).
– ca :D daca e cu rasplata poate va functioneaza mai bine micile celule cenusii

Poate va ajuta:
♥ imi plac fructele. Pot sa fie ceva si gen http://www.ciresica.com (dar asta nu-mi prea place).
♥ Nu conteaza daca e inclus alle, alexandra.
♥ Important e sa-mi placa, sa sune bine, sa fie usor de retinut, de scris… Ati prins voi ideea. :)

Durată: nelimitată, până când găsesc un nume care să mă dea gata.

54 de păreri la “Concurs: Ce nume sa-mi aleg ?

  1. capshu.comcapshuworld.comalle.comalecapshu.com :)) =)))capshunica/capsunica.comgreenlime.comfruitsalad.com=)) :))) stai sa vad ce idei mai imi vin =))allezone.com :))revin =)) si cu alte idei =))

    Apreciază

  2. Sincer, nu stiu ce sa spun sau cum sa te ajut … astfel de situatii sunt grele, am trecut si eu prin asta candva. Incearca sa gasesti ceva care sa te reprezinte si nu uita ca e doar blogul personal.

    Apreciază

  3. hippie-sunrise.com :-?? :))))))[hippiesunrise.com]un-rafinament-umilit.com[unrafinamentumilit.com] splendoarea-unui-vid-perfect.com[splendoareaunuividperfect.com] e totusi lung :o3Succes in gasirea numelui ;))Hugs >:D<

    Apreciază

  4. Eu te-as sfatui sa ramai la mademoiselle alle sau allestrawberry ca asa te-ai lansat. Si asa te retin si te-au invatat cei care te citesc. Si in plus, daca vrei sa il schimbi, tre' sa fii atenta si la ce alte denumiri mai exista, sa nu cumva sa te confunzi cu altcineva. Nu de alta dar "cirese" de ex. sunt vreo 3.Orice nume ai alege, ai grija sa fie unic. Poate deveni brand. :P

    Apreciază

  5. thinkallè.com allèloves(dot)com peachalle.comcrazyalle.comgo-alle.comfirefly.comfireflyalle.comallemeansfun.combook-of-soul.comîntr`un fel iti zic sa`ti pastrezi mademoisellealle.com , cu el ai intrat in blogosfera si cu el ai postat mereu . angels-and-alle.com

    Apreciază

  6. neneamitica.com=))strugurel.compepeneverde.comgustuldulceacrisor.comsweetlife.comminunatiilecopilariei.combudinca.comminciunele.compolonia.com =))))miaupisica.comallessya.commylife.comsummerlove.com[dar cam asta ar fi mitocanie ca puate peste cativa ani nu iti va mai placea]sweetperception.comcamtare.comiconite.comfluturasi.comglossy.comglamourous.commuzicacopilariei.comscumpirici.comfufitadedoibani.com[LOL]caietdegramatica.comcarteavisurilor.comVisesiaspiratii.comcompliment.comsweet.comcutiepie.comcutie.compumpkinpie.comnescafe.cominstant.comlalaland.comviatamea.comrandomthings.comgrandfinal.comcompatimirinoptiale.com[ut tu fuc man?]zilesinopti.comdreaming.comnestapanireadesine.comnicutza.comturtureamicuta.compastefainoase.comhealthylife.comecoecool.comdasinu.com[Da si nu]neavandceface.compizza.commancare.compesti.comculorilevietii.comculoareavietii.comcurcubeu.comcurcubeulvietii.comanotimppietros.comocalduraaparte.comsurpriza.comAlice.comsfaturi.comalis.comtampenii.comdulce.comamar.comcastigator.comcapsunica.comananas.comrosie.comdragut.comamabilitate.comtotuldespremine.comtotuldesprealle.comCopchil.comcopilmic.comcopchilarie.comcopchilalle.comnerabdarea.comcomplexitatea.comnormal.comciudat.comlumeamea.comconcretsilapunct.spunemi.comciudatica.comroz.comviataiiroz.comextrem.comsupica.comscenariu.comcompletare.comnimic.comclueless.comnobine.comtotuliibine.comscumpete.comlupisor.compisicuta.commerci.com

    Apreciază

  7. Ca si ceilalti dinaintea mea, zic sa folosesti mademoisellealle.com pentru ca asa ai aparut prin blogosfera si multa lume asa te stie :PMa rog, orice nume ti-ai pune, foarte multa lume (printre care si eu) te va citi in continuare.

    Apreciază

  8. Domeniu .com gratuit? Trebuie sa-mi explici si mie cum sta treaba. :Palle-oancea.com sau ceva de genu' tot cred ca e mai potrivit decat [fruit]-alle.com bullshit.

    Apreciază

  9. si eu eram inainte Bbyd0ll si-acum sunt AndraCorina pentru ca bbydoll era greu de retinut/scris si nu m-a afectat cu nimic faptu c-am schimbat adresa radical. deci poti si tu sa-ti pui orice fara sa-ti faci probleme :Dspor la gasit, idei nu am ca nu te cunosc

    Apreciază

  10. @Moca Alle a castigat un concursEu am devenit din blu3dolphin. greenlime..si nu m-a afectat, tot pe acolo sunt la zelist, tot asa intra lumea pe mine, trebuie doar sa lasi mesaj pe fostul blog :P :D

    Apreciază

Lasă un răspuns

