vreau palarie


m-a pleznit în ultima vreme o apreciere considerabilă adresată pălăriilor.
vreau pălărie cum are jason mraz în melodia „i’m yours”, pălărie ce duce cu gândul la soare, câmp, floarea-soarelui, la pantaloni scurţi crem şi sandale maro, la cântece cântate de noi pe fundalul celor de la radio, la „la vita e bella”…
nu revin aici până nu-mi găsesc pălărie! am zis!

9 păreri la “vreau palarie

  1. "Am zis!Am adjudecat" :))) [replica celebra in Sighisoara <3].Sincera sa fiu palariile sunt grozave … dar nu am gasit una care sa-mi stea bine, dar tot imi plac si sper in continuare ca voi gasi ;))Spor si tie >:D<

    Apreciază

  2. @evergreen: pai cum nu ai unde?? le asortezi oleaca, si afaraaaaa!@everzor: mda, vlade, vrei sa zici ca palariile mele sunt invechite si antice, aaa?@iris noir:sighisoara vreau sa o vad :Dnici mie nu-mi vin bine palariile, mai ales alea mari, din paie, de vara. dar alea ca a lui jason mraz din videoclipul mentionat in post…ei bine… <3 Succes

    Apreciază

  3. Am zis! e replica indienilor din cartile lui Karl May( daca ai citit asa ceva:D)…..mi s-a parut amuzant sa vad ca folosesti replica asta;))…si mie imi plac palariile…pe capul altora…eu nu prea port nici palarii,nici sepci…nici bandane…poate fesuri iarna(cand e ffff frig)

    Apreciază

Lasă un răspuns

