6 luni, dragă blog



Astăzi blogul meu împlineşte 6 luni!
La mulţi ani!

Habar n-am cum a trecut timpul aşa de repede, că-mi amintesc perfect ziua în care l-am deschis, dragul de el…
În astea 6 luni am făcut ce-mi place mie cel şi cel mai mult: am scris. Nu-s eu scriitoare, nu ştiu dacă am avansat condeiul, dacă l-am lustruit sau a rămas tot la fel.

Important e că pur şi simplu mă simt bine aici… mă simt bine scriind.
This is happiness!

Vă mulţumesc şi vouă, celor care aţi fost (şi sunteţi) alături de mine! Nu vă uit & Respecte.

Tragem cortina…
şi sper să sărbătorim şi la un an!

18 păreri la “6 luni, dragă blog

  1. Cand ma gandesc ca peste putin timp (pe 26 august) blogg-ul meu o sa implineasca 1 anisor nu imi vine sa cred. Mi se pare o eternitate inecata in ganduri!!!

    Apreciază

Lasă un răspuns

