responsabila


Vara asta, ierarhia valorilor mi-a fost dată puţin peste cap. Puţin sau mai mult.

Dacă înainte era doar o idee, cum că, decât să tocesc la ceva nefolositor, mai bine citesc o carte sau dau o tură de stadion… acum asta e o certitudine, o regulă pe care de abia aştept să o pun în aplicare când începe şcoala.
Toate vacanţele mi se păreau plictisitoare până acum, toate aşteptam să treacă, ca să fac şi eu ceva, că nu mai suportam starea aia de râncezeală.

Dar acum, nu. Acum aş putea să stau doar eu cu mine, şi nu m-aş plictisi. Ba chiar nu mi-ar ajunge timpul. Acum vreau să ştiu să cos nasturi coloraţi sau gri, să gătesc cel mai delicios mic dejun din lume, să fac un ceaiuri liniştitoare, să devorez toate enciclopediile şi cărţile pe care le am şi cărora le acord o atenţie infimă de tot, înainte de somn.
Şi parcă „a fi printre cei mai buni la şcoală” nu se mai asortează cu starea mea de pisică aristocrată ce-şi are viaţa ei bună, ce înfloreşte în interior, pas cu pas, cu atâta grijă.

Dar… dar… dar nu! De azi devin iar responsabilă. E musai! Doar v-ar plăcea o mademoisellă cu neuronii în hibernare ?!

19 păreri la “responsabila

  1. ai dreptate. la varsta asta e foarte bine sa crezi ca nu stii ce-ti trebuie. pentru ca e adevarat, chiar nu stii. e bine sa acumulezi cat mai multa informatie (te ajuta si varsta si mediul), alegerile o sa le faci in cunostinta de cauza mai tarziu. pana atunci spor la lecturi! si la scoala.
    .-= bogdan a scris ultima oara blog ..Masina amfibie =-.

    Apreciază

    • adică, dom’le, la ăştia paişpe ani ai mei, am inventat coada la prună? trebuie să-mi păstrez realismul. :-?
      deşi memorarea mediei anuale de precipitaţii în america de sud nu reprezintă o informaţie, căci, ca orice ‘memoreală’ făcută ca să iei zece la test, se uită. :-?

      Apreciază

  2. eu la şcoală m-am convins că tre’ să fiu un pic şmecheră. ce înseamnă asta ?! citesc ce-mi place ( aka volume întregi ce n-au nicio legătură cu sistemu’ nostru „drag”) şi învăţ când presimt eu că mă ascultă ( la lucrări e bine să mai stai şi pe .. lângă şcoală :D ). acum , na, eu am noroc cu intuiţia mea, restu’..habar n-am ce-or face, da’ mie ,până-n prezent, mi-a plăcut la şcoală ( pt mine e lejeră şi poate de aia)
    păcat că la anu’ , adică într-a 12 -a, istoria îmi va mânca ficatu’ cu fulgi cu tot :(
    .-= Alex`andra a scris ultima oara blog ..Tolba cu premii ! =-.

    Apreciază

  3. Pingback: TiBi Blog » Blog Archive » Leapsa colorata (14)

Lasă un răspuns

