răuvoitoarele!


Fiecare tentativa de a gati ceva mi-a fost strasnic îngreunată de răuvoitoarele alimente. Pe mâini am urmele fiecărui episod: degetul mare îmi aminteşte, simbolic, de tăierea unui cartof. Palma îmi indică o hartă formată atunci când voiam să tai coaja unui grapefruit şi o prună, iar piciorul are 3 zgârieturi fabuloase… mâncam zmeură!

Cu fructele am purtat o discuţie amicală – mi-au explicat, în termenii lor, cum vorbesc fructele, calme şi cu glasul subţire, că ar trebui să nu le învinuiesc pe ele, că au cea mai grea misiune: dintr-o crenguţă golaşă, un mugurel simpatic şi o floare ingenuă, se zămisleşte ditamai fructa.
Pe Roşie au deranjat-o polemicile şi s-a enervat de s-a înroşit toată, a explodat şi s-a făcut bulion! Mie nu-mi plac oamenii nervoşi, aşa că m-am înţeles cu domnul Castravete să-i ia locul. El a acceptat, că-i băiat simplu, are numai apă şi o chestie verde-n tărtăcuţă.

Cea mai liniştită şi în banca ei a fost doamna Lămâia, care stătea pe margine, purtând roba ei galenă-verzuie ce-i acopereau cicatricile după atâta experienţă de viaţă. Înţeleaptă, lămâia asta! Nu se compară cu zurliile cireşe, ce toată ziua numai petrec, se machiază şi înroşesc ca să pară atrăgătoare.

ăăăă ce voiam să zic defapt ?!

1. e bine să mâncaţi sănătos. aşa că luaţi-vă un storcător de fructe, şi…start!

2. fructele seamănă oamenii

3. (nu numai) atât!

2 păreri la “răuvoitoarele!

Lasă un răspuns

