numărătoare inversă


E ultima zi de vară. Nu îmi pare rău. Toamna sunt mai eu. Am deja o sută de planuri de pus în aplicare. Doamna dirigintă zicea că după vara asta nu ne va mai recunoaşte. Eu nu simt că m-am schimbat prea mult, faţă de alle din iunie. Bine, recunosc, sunt puţin mai insensibilă, dar trăsătura asta am căpătat-o din cauza împrejurărilor. Altceva… mai searchiuesc.

Ştiu că anul ăsta voi merge la dansuri (again. culmea că de data asta – chiar vreau), voi vedea multe filme, voi picta, cânta,  şi alte activităţi d’astea gen hobby… care pentru mine sunt aşa de importante precum bulinele pe o eşarfă retro (ce comparaţie!).

Dacă ajung cu blogul la 1 an… ei bine, atunci chiar înseamnă că rezist la orice plan pe termen lung (i don’t feel ready for something like this).

E două noaptea. Thanks lui Marius, am Adobe Photoshop Cs3, care m-a făcut să nu dorm la ora asta. E cam tîrziu, am nevoie de tutoriale – dar îmi place. Păcat că talentul lipseşte, că în rest, fotografia e o m-i-n-u-n-ă-ţ-i-e-.

Mi-e dor de Janna. Abia joi se întoarce şi tare mi-e dor să o văd şi să pălăvrăgim, la un pahar de cappucino/frappe/ceai/ciocolata calda/perroni/orice.

P.S.: sunteţi curioşi care a fost prima (chiar prima) mea poveste scrisă?

16 păreri la “numărătoare inversă

    • Hei. Pai m-am mutat de pe mademoisellealle.blogspot.com si a trebuit sa refac tot blogrollul. Cum link exchange nu fac, am pastrat doar blogurile pe care chiar le citesc zilnic. Urat din partea mea ca nu te-am anuntat.

      Apreciază

  1. Postul acesta s-a sincronizat perfect cu vremea din Bucuresti. Ca sa iti faci o idee…afara ploua molcom, cerul e innourat, iar eu beau un cappucino cald in casa si il ascult pe Matache la videochatul Prosport.:))

    Da….se simte aer de toamna si aici. Timpul trece tot mai repede.

    Eu cred ca o sa rezisti un an, scri foarte bine si constant. Uite, mie imi cam lipseste asta in ultimul timp.

    Succes cu Photoshopul. Si eu tot in CS3 lucrez la lucru. Sau, cel putin, incerc. :D

    Aaa, si da…sunt curios…care a fost prima ta poveste scrisa? :P
    .-= fbogdan1988 a scris ultima oara blog ..Premiul merge la… =-.

    Apreciază

    • :)) nu stiu de ce, dar imi place vremea ce mi-o descrii tu in bucuresti. din pacate, cica de la noapte va veni iar caldura…
      Avand in vedere ca nici nu stiu cum au trecut 6 luni… poate nu va fi greu sa continui inca 6. Si pe urma inca 6 luni, inca 12 luni, si tot asa :)).

      Prima poveste o voi publica, cred, maine.

      Apreciază

Lasă un răspuns

