alle iubeste filmele si…


Mi-am indeplinit o dorinta! Auzisem de multe filme pe care nu le gasisem la videotecă, iar eu, neprincepându-mă la ciordelas de pe net (eu nu spirjin pirateria ;))), stăteam şi speram să fie date în viitorul apropiat la tv. @-)

Mulţumiri veşnice, însă, lui Cristi, care m-a învăţat cum să iau filme de pe torrente (sau cum s-or numi)! Am reuşit să văd, în sfârşit:

  • Le fabuleux destin d’Amelie Poulain (2001) de care auzisem de multe ori, ca fiind un film romantic.  E drăguţ şi destul de neconvenţional filmat, plus pune accent pe detaliile simpatice ale vieţii. Mie mi s-a părut puţin ciudăţel.
  • Slumdog Millionaire (Vagabondul milionar) (2008) a luat o grămadă de Oscaruri – deci chiar merită vizionat. Nu îmi place să hiperbolez, aşa că mai bine căutaţi voi un cuvânt mai mărunt lui „extraordinar”. Plus că viaţa aceea de mahala cred că există, din păcate, şi în viaţa reală. :(
  • O minte sclipitoare (A beautiful Mind) (2001) revăzut, după vreo 4 ani. Impresionant filmul. Dacă vă daţi seama că, de când aveam vreo zece ani, am rămas în minte cu imaginile din filmul ăsta, şi cu povestea lui John Nash. Nu e vorba despre un simplu geniu – ci despre unul colosal.
  • 17 again (2009) mă aşteptam să fie un film prostuţ,  plictisitor, cu aceleaşi faze cu adolescenţi pe care le-am mai văzut de n ori. Dar nu a fost aşa! E un film relaxant, simpatic, drăguţ – mi-a plăcut! Eu nu-s fată înnebunită după eduard culăn şi zac efrăn, da’ mi s-a părut simpatic tipul în filmul ăsta. :))

Mai vreau să văd:

Dacă ştiţi un film frumos, nu cumva să vă sfiiţi să-mi ziceţi!


33 de păreri la “alle iubeste filmele si…

  1. ‘slumdog millionaire’ sucks.. :( in rest celelalte 3 sunt geniale.. bv

    recomand:

    Youth Without Youth :>
    RocknRolla \m/,
    Deception :D ,
    Perfume: The Story of a Murderer :-? ,
    Eternal Sunshine Of The Spotless Mind ;;) .

    Apreciază

    • ah, deci tu ai filmele pe dvd-uri. poate învăţ şi eu să pun filmele de pe torrente pe dvd-uri, să le văd la tv, nu în camera cu calcul. b-) i’d be a genious for that!

      iluzionistul l-am vazut… parţial. need to see it again, cu atenţie.
      :)>-

      Apreciază

  2. JorjH impreuna cu blogul Tot ala recomanda cu caldura si un snitel de pui la lipie in mana download-ul urgent spre vizionare a urmatoarelor:
    – Transformers 1&2
    – 7 pounds – la asta am plans :|
    – Transformers 1&2
    – Se7en
    – Transformers 1&2
    – Pulp fiction
    – Transformers 1&2
    – Fight club
    – Transformers 1&2
    – Wall-E
    – Transformers 1&2
    – Memento
    – Transformers 1&2
    – The dark knight
    – Forrest Gump
    – Transformers 1&2
    – The green mile

    Cam atat imi vin in minte acum, vezi si tu pe filelist pack`uri cu top imdb si alegi de acolo. Apropo, am uitat sa trec Transformers 1&2 in lista, te descurci tu. V-am salutat!
    .-= JorjH a scris ultima oara blog ..Paradox existential =-.

    Apreciază

    • Alle + Blogul http://alleoan etc. vă mulţumeşte şi vă reaminteşte că trebuie să oferiţi, deasemenea magna cum laude pentru izbânda apocaliptică în lumea internetului. Am reuşit să iau de pe toreeeeent!! *dansatorul*

      =)) cum să plângi, măi? *fluierat*

      Forrest Gump nu-mi place. Dar celelalte cred că-s ok.
      Nu trebuie să uit de Transformers @-). notat.

      Apreciază

    • Chiar n-am mai dat. :-b me – veeeeery smart, i kno.
      Coco avant Chanel am auzit ca-i slabut filmul, dar chiar vreau sa-l vad. Iluzionistul – vazut doar partial: need to watch again.
      Lost in Translation: that’s a newww name.

      ****m3erCy fROoo_OOmos PooOpz ******

      Apreciază

  3. Iiiiiiiii, asa cum te simti tu cand vezi numele tau in blogroll [nu o sa ma judeci pentru ca nu-s de-a blogosferi, nu:-s ?] asa ma simt siu eu !
    am vazut si eu „Le fabuleux destin d’Amelie Poulain” si mi-a placut, adevaru-i ca m-a fascinat in frageda pruncie si am vazut acasa la bunica un ziar despre film, mi-am adus aminte de el alea alea.
    Si „17 again”, chiar azi m-am uitat la ceva secvente..intr-adevar, si mie mi se parea unul din filmele alea..stii, la duzina, cum sa zic, care toate sunt la fel, si asta asa de altfel :D frumos, frumos, radeam cu gura pana la urechi.
    Si „Becoming Jane” m-a facut sa cuget..aveam o colega innebunita de Jane Austen si..
    Si sa stii ca „Breakfast at Tiffany’s” merita vazut !

    „Little Miss Sunshine” s-ar putea sa-ti placa :) , si „A walk to remember” ori „A walk in the clouds”.No, uite cum fac pe cinefila :D. „The nightmare before Christmas”: un film supeeeeer, bine, recunosc, n-are nici capsuni, nici oameni simpatici care te servesc cu ceai cu nu mai stiu ce aroma dar e frumos.Pe bune.Si alte filme de Tim Burton :D

    Apreciază

Lasă un răspuns

