cele mai bune articole – scoase de la naftalină


Am scos de la naftalina cu aromă de lămâi articolele pe care eu le consider cele mai demne de a vi le prezenta, după 7 luni de grădinărit pe aici.

Mă gândesc că cititorii mei noi nu au avut cum să se aşeze pe băncuţa prăfuită a articolelor vechi, aşa că îi invit să (re)citească:

De ce eşti special
De ce blogosfera e ceva minunat
Casa mea de vis
Iubirea
15 lucruri care te fac să te simţi fericit
Nemulţumiţii sunt centrul universului
Lucruri simple – teoria mea
Critici?
Pace şi dragoste
Muzica şi trenduri
Influenţa blogului în viaţa mea
Defapt, care e vina lui Vuitton?
La uşa omului blând ciocăne şi Dumnezeu
Oamenii
Nu avem vreme…
Revoltaţilor…
all the small things
Exerciţii de dicţie
Trăieşte azi ca şi cum cel drag ar muri mâine
Om plăcut

Dacă aveţi idei noi, puteţi comenta: articolele n-au murit!

Vă mulţumesc şi vouă, că fără voi blogul ăsta era dus undeva pe apa sâmbetei.

Cam asta e „cartea de vizită” :)) a blogului meu – şi a mea, de ce nu? :) Sunt articole cât-de-cât citibile, unele cu idei ciudăţele sau banale sau… gata, nu mai zic nimic @-). Dacă vreţi să citiţi, vă urez citit plăcut. Dacă nu, nu zic nimic, dar…

12 păreri la “cele mai bune articole – scoase de la naftalină

  1. Îmi cer iertare că nu fac referire la articolul postat şi cer permisiunea de a vă face o invitaţie ( ţie şi cititorilor tăi ) la a vă expune părerea despre ce înseamnă prietenia şi ce este un prieten. Pentru o mai bună provocare, reamintesc ceea ce spunea Napoleon Bonaparte şi anume că ,,Nu există prieteni ci doar momente de prietenie…” Vă aştept cu mare drag aici, la Psalmdedor.

    Apreciază

    • Uuuuuuu, welcomeee Elenaaaa!

      *everybody say welcome here to elena!*

      mhmmm păi ce să-ţi urez… şedere plăcută, şi mă rog ca prima-impresie să fie drăguţă ca să mai revii.

      Apreciază

  2. Scuze!
    Nu înţeleg ce ai vrut să spui despre reclamă…blogul meu nu e un magazin virtual…Apoi, o bunicuţă de 44 de ani, învăţătoare de profesie, căreia îi place mult să interacţioneze cu oamenii, cu tinerii în special, nu are nevoie de reclamă…
    Am făcut o ivitaţie tuturor din lista mea fiindcă îi respect pe toţi! Dacă am făcut impresie greşită, îmi pare rău!
    O seară frumoasă!
    .-= Mariana a scris ultima oara blog ..Ce este prietenia? Ce este un prieten?…să răspundem cu inima…. =-.

    Apreciază

Lasă un răspuns

