mulţumesc .


Ştiu că trecută moda cu genul ăsta de pomelnic bloggeristic, dar eu chiar ţin să vă mulţumesc vouă, cititorilor, comentatorilor şi celor ce mă au în blogrolluri, fără să le cer eu să mă pună, sau să aibă vreo obligaţie.

Pentru că datorită vouă simt că trebuie să continui să scriu. Aş fi ipocrită dacă aş zice că scriu doar de amor propriu. Faptul că mă citiţi, unii chiar comentaţi – that’s why!
* Îi voi lua în ordine pe cei pe care eu nu-i am la blogrolluri, iar ei mă au:

Thanks Ştefy (youu should read her! e plină de energie şi voioşie), xaydie (tnx şi pentru comentarii!), Myriam,
şi, mai nou, m-am bucurat tare când m-am văzut în lista de aur la

Fln (care e şi comentator fidel! :) ) Iulyan, 1000depaşi (are doar două persoane în blogroll – dintre care una sunt eu), şi Frustratedbubble care mi se pare un blog promiţător, iar dacă se ţine de treabă va avea, cu siguranţă (cred eu), un val de cititori. Am observat că şi o mămică mă are în blogroll, dar nu ştiu dacă mă şi citeşte. Hope so! :D

Lzds e cititor vechi, dar mi-ar plăcea să schimbe titlul la ultimul articol. La Geo cât şi la A.Dragoş, găsiţi o grămadă de poze/fotografii, dacă vreţi să vă relaxaţi şi alte celea.

Mulţumiri şi lui Bogdan Fechita – cititor şi comentator fidel, lui Gigel, pentru comentarii şi link, şi Ammeliei (she’s got a beautiful blog – dar mă întreb dacă mă citeşte).

Merci Alexandrei, care mai lasă din când în când nişte comentarii frumoase şi de bun simţ. *de menţionat că mă bucur când văd comentarii lungi care zic ceva*.

Ce să mai zic de Unguru şi Simplu, care au fost alături de blogul meu chiar de la început! Şi nu glumesc :D. *thanks man!*

Le mulţumesc şi celor pe care nu i-am menţionat, pentru că îi am deja la blogroll. ♥

+++ mă simt tare mândră de când am aflat că draga de Raluxa mă citeşte. Fluture mi-a zis şi el că mai aruncă, din când în când, un ochi pe aici (;)) acum îl prind dacă e adevărat ori nu). Cred că şi Tomata mai face câteva vizie pe la mine prin grădină.

Mulţumeeeeeeeeesc oameni buni! *imbratisare*

Cât despre ceilalţi cititori, vreau să „facem cunoştinţă”. În articolul următor, veţi vedea cum!

Nu mă doare pe mine capul de Zelist, dar faptul că sunt în blogrollurile voastre înseamnă mult. E drăguţ sentimentul să ajungi la cineva pe blog şi să vezi scris acolo, în dreapta, numele „Alle” şi să fie vorba de tine.

Sper să nu vă dezamăgesc!

PS: dacă am uitat pe careva – îmi cer scuze.

10 păreri la “mulţumesc .

Lasă un răspuns

