oracol: să facem cunoştinţă!partea întâi


UPDATE: mă supăr îngrozitor dacă vă sfiiţi! Vreau răspunsuri! Fără nicio excepţie! E ca un oracol de pe vremuri. ;;)

Idee furată de la Tomata , dar mi-a plăcut aşa tare, mai ales că eu vreau să fac cunoştinţă cu voi. Am zis-o şi în articolul trecut!

E un fel e oracol prin care vreau să aflu mai multe despre voi. Aşadar, aş vrea să-mi răspundeţi, fiecare:

1. Cum te numeşti?

2. Ce vârstă ai?

3. De unde eşti?

4. Ce melodie ţi-a încântat ziua azi?

5. Ai porecle?

6. Cum ai ajuns pe blogul meu?

Mi-ar plăcea la nebunie să-mi răspundeţi. Doar şi eu vă spun toate astea, aici, pe blog! (şantaj :D)

Mersiiiiii că-mi completezi micul oracol!

44 de păreri la “oracol: să facem cunoştinţă!partea întâi

  1. 1. Bogdan

    2. 20. Merg pe 21 in doua saptamani.

    3. Nascut in Brasov. Am mai stat in Roman, Iasi, Bucuresti, Bacau, Padova(Italia), apoi iar Bacau. Acum in Bucuresti, unde sper sa raman definitiv.

    4. Nu am ascultat nicio melodie azi. :(

    5. Pai… nu stiu daca imi mai aduc aminte. Probabil te-am vazut in nu stiu ce comentariu. Da, cel mai probabil asa. Cred. Nu stiu. :D

    P.S.: S-ar putea sa iti fur si eu leapsa. :P
    .-= fbogdan1988 a scris ultima oara blog ..Unitate =-.

    Apreciază

    • Right!

      5. Porecla nu am avut niciodata, dar colegele de grupa obisnuiesc sa imi spuna: Bogo, Bodo, Bobo, chiar…Bobule. Asa se intampla cand sunt doar 2 baieti intr-o grupa. :D

      Merci pentru melodia recomandata. :)
      .-= fbogdan1988 a scris ultima oara blog ..Unitate =-.

      Apreciază

  2. 1. Cum te numeşti?
    Stefania…adica STEFYYY (cu y ca e mai smecher)

    2. Ce vârstă ai?
    19 :D

    3. De unde eşti?
    Marghita, judetul Bihor curand insa CLUJ NAPOCA :>

    4. Ce melodie ţi-a încântat ziua azi?
    Play and Win-Only(balada)

    5. Ai porecle?
    daaaa :)) Stefits, Stefitsa, Zuzu, Ponchita, Esme, Ceasu (asta e noua…si cica asa mi se zice pe la spate:)) ), Pitufina

    6. Cum ai ajuns pe blogul meu?
    :-? Ma crezi ca mai stiu? :-? Cred totusi ca forumu educational :))
    .-= Stefy a scris ultima oara blog ..Din vazute/auzite/simtite =-.

    Apreciază

  3. 1. Celina Bianca (Bia ;)
    2. 24, dar în aprox o lună fac 25 :)
    3. Traiectoria este deocamdată asta Ineu-Arad-Oradea-Cluj (aici stau acum)
    4. Mi-am amintit de Dalida- Et la vie continuera și am ascultat-o de câteva ori.
    5. Nu am.
    6. Azi am intrat de la Tomata, dar parcă am mai fost la tine dar nu-mi amintesc de unde și cum am poposit.
    .-= Bia a scris ultima oara blog ..Vânătorii de zmeie- Cartea și Filmul =-.

    Apreciază

  4. Ok, cool… le’me see

    1. Eu sunt Adi
    2. Am facut de curand 19 ani.
    3. Eu sunt din Alba-Iulia, insa s-ar putea sa ma mut in Cluj peste ceva timp, nu stiu…
    4. Uhm, o piesa cantata de Paul Colier, nu stiu exact cum ii zice, insa cautati pe youtube, canta chiar frumos.
    5. Poti sa ma numesti Guardian Angel din cauza ca sunt (prea) empatic.
    6. Am ajuns aici datorita unei prietene din Valcea, cu ocazia blogmeeting-ului :P

    Hm, puteai pune mai multe intrebari (si poate mai indiscrete…)
    .-= Guardian Angel a scris ultima oara blog ..Vreau o vacanta… =-.

    Apreciază

  5. Deci aşa:
    1. Istvan (se citeşte cu ş).
    2. 19
    3. Pff…M-am născut la Tg. Mureş, apoi am locuit la: Sovata (Jud. Mureş), Deva, Sovata, Dobra (Jud. Hunedoara), Orăştie… Şi urmează Alba-Iulia de la 1 octombrie.
    4. Au fost două, nu doar una: Gorillaz – Feel Good Inc şi System Of A Down – Aerials
    5. Am o groază, da’ le menţionez numa’ pe astea: Unguru’ (obviously), Bulan, Zeus, Scatofil (de aici şi linku’ meu), Ghiulea, Pista (şi ăsta se siteşte cu ş).
    6. Pff..grea întrebare. Cred că de la un coment de pe blogul lui Dragoş aka Lzds.
    .-= Unguru’ a scris ultima oara blog ..Scurte =-.

    Apreciază

  6. Salutare! Hai ca ma bag si eu! :-)

    1. Florin Puşcaş

    2. 22 de ani din câte îmi zice CNP-ul. :-D

    3. Locuiesc în Timişoara. Însă am crescut în Bihor şi am facut facultatea în Cluj. Deci sunt din mai multe locuri.

    4. De obicei ascult melodiile pe care le folosesc pentru a-mi face post-urile mai interesante. Azi însă, ca în multe alte zile, am ascultat cu plăcere Goran Bregovici. Preferata mea e In the death car. :-)

    5. Acum nu mai am. Am avut în liceu: Puşky, Pele, etc.

    6. Am intrat de două ori azi pe blog la tine. Mă rog, prima dată am intrat acum vreo două luni, nu mai ştiu în ce împrejurări. Azi însă am intrat din blogroll-ul cuiva. Nu mai ţin minte al cui. Pe urmă am intrat de pe blogul lui B… nush cum. Lăsaseşi un comentariu acolo. :-)

    No bine, încântat de cunoştinţă! Spor la scris! Ai talent!
    .-= Florin Puscas a scris ultima oara blog ..Gustul dulce al victoriei =-.

    Apreciază

  7. 1. Alexandra
    2.14 ani
    3. Tulcea(si nu sunt mandra de asta)
    4.hm:-? grea intrebare.Azi nu am ascultat muzica!! Poate doar melodiile de pe fundal de la Grey’s Anatomy :)
    5.Lexi
    6.Grim avea un articol referitor la un tip care a scris pe twitter ceva legat de tine.

    Apreciază

  8. 1. Cum te numeşti?

    Andrei

    2. Ce vârstă ai?

    23

    3. De unde eşti?

    Alba Iulia

    4. Ce melodie ţi-a încântat ziua azi?

    Nicu Alifantis – Rar

    5. Ai porecle?

    Bobo

    6. Cum ai ajuns pe blogul meu?

    de pe blogroll de la ozeneu.blogspot.com

    Apreciază

  9. Oracole, cate aveam in generala si intrebari stupide „De cine iti place din clasa?” Ca sa se afle barfe. =))

    1. Cum te numeşti?
    Graziella. Groaznic, nu?

    2. Ce vârstă ai?
    sweeeet 16 =) (sweet pe naiba)

    3. De unde eşti?
    Din Bucuresti. Da, rulez. :->

    4. Ce melodie ţi-a încântat ziua azi?
    Velvet Revolver – Messages

    5. Ai porecle?
    Hm, nu chiar, toti imi spun pe nume, da’ fiecare cum doreste:
    majoritatea: Gratzi
    unii: Gratz (suna ca naiba)
    profu’ de istorie: Gratzia (bleah).
    Mi se mai spune si ceapa/ ceapa priat datorita unui anumit nick. :)) si o tipa imi zice „Voodoo Child”.

    6. Cum ai ajuns pe blogul meu?
    De pe edu forum.

    (:

    Apreciază

  10. 1. Oficial, Camelia :)

    2. 18 ani

    3. Alba Iulia, iar de la 1 octombrie Timişoara

    4. Yiruma – The river flows in you

    5. Chiar vrei să ştii? :)) Sunt o groază de derivate (şi nu numai): camy-chu, cămiţă, ştrumfă, camiluţa, olimpia, deme, camee, camé, cameluş, kamikaze, cameleon, camilla, macy, urkis, urcăniţă… gata, nu mai zic, că te sperii :))

    6. Cred că de la Jorjh am aflat de el, înainte de primul blogmeet (la care nu ai venit)
    .-= Deme a scris ultima oara blog ..To be or not to be… =-.

    Apreciază

  11. 1. Cum te numeşti?
    Anca

    2. Ce vârstă ai?
    17

    3. De unde eşti?
    Onesti (stiu ca nu ai auzit de el :-j )

    4. Ce melodie ţi-a încântat ziua azi?
    Hm, as spune Fences, de la Paramore.

    5. Ai porecle?
    Da, desi se schimba constant: momentan e supică (prietena cea mai buna e ciorbică =) )

    6. Cum ai ajuns pe blogul meu?
    Am aflat de tine de la Grim Cris.
    .-= Anca a scris ultima oara blog ..Îmi e dor! =-.

    Apreciază

  12. 1. Iuliana
    2. 19
    3. Sunt din Ploiesti, dar acum sunt in Coventry, Anglia.
    4.Metisse- Boom Boom Ba
    5. Jules, Iulianiska, Yufie(stiu, ciudata rau)
    6. De p alt blog, nu mai stiu exact care.

    Btw, tin sa mentionez ca scrii genial :)

    Apreciază

  13. 1. Cum te numeşti?
    Brandusa.:)

    2. Ce vârstă ai?
    14 ani.

    3. De unde eşti?
    Bucuresti.

    4. Ce melodie ţi-a încântat ziua azi?
    Play and Win – Only (Balada).:x

    5. Ai porecle?
    Da,Brandi.Toata lumea imi zice Brandi.:)

    6. Cum ai ajuns pe blogul meu?
    Ah,am ajus la o postare de-a ta din sectiunea jurnal.:-?

    Apreciază

  14. 1. Vlad
    2. 15
    3. IAŞI
    4. Michael Jackson – They don’t care about us
    5. Nu.
    6. Pe blogul tău am ajuns datorită ţie… comentaseşi o dată pe blogul meu, apoi încă o dată şi încă o dată şi am intrat şi eu din curiozitate.

    7. Bonus : Te aştept (şi) pe blogul meu…

    Apreciază

  15. 1. Ionut
    2. 25 … peste putin timp!
    3. Tulcea – Constanta (ma plimb intre ele incercand sa impac familia, dar sa fac si ce-mi place)
    4. Nafimati mata lea feata
    5. make, machidoane, printul, profu, onu, lupu, motanul, preftu, oaie & co! Astea sunt porecle avute pe o perioada de 9-10 ani .. din cls a 9 a pana la terminarea masterului, ordinea este aleatorie, doar 2 mai sunt folosite si azi de catre prieteni (make si printul) nu vreau sa-ti zic cum s-a ajuns la restu … chestii din studentie de care nu-s f mandru acum ca-s baiat serios! :D
    6. de la makavelis si de la mine!
    .-= Ionut a scris ultima oara blog ..SIM PrePay gratuit la Orange! =-.

    Apreciază

  16. 1. Júlia Salanki
    2. 22 ani :D
    3. Bistriţa – oraş mic şi frumos.
    4. Phh..azi am ascultat foarte multe piese drăguţe, că tocmai m-am întors de la un chef, deci e destul de greu de ales/amintit.
    5. Hm..porecle..Iulysa, Lulo (aşa îmi zicea fratele, când eram mică, de altfel, şi el tot mic), Luly (aşa îmi zic, de obicei, copiii mici), Luly-Vinuly (un prieten îmi zice astfel).
    6. De pe forumul edu..clar.

    Apreciază

  17. 1. Jipa George
    2. 16 ani, in februarie fac 17:D
    3. Alba Iulia, k tine:)
    4. azi am avut chef d voltaj:)). asha k….o melodie d la voltaj….”etajul 3″. asta imi plc la nebunie. brb sa mio pun iara:))
    5. porecle,ha??:)). pey shtii prea bine alle:) [multzi ma shtiu k fiind {gicu}]
    6. am vazut asta la sts shi din curiozitate:D.

    P.S.:am vazut k pe aici majoritatea scriu corect gramatical, dar eu pe net nu respect gramatica, deci scuze dak supar pe cnv.

    vaiiiiiii!!!!!!!! am uitat sa o salut pe ALLE. HELLOOOOOOO>:D<

    Apreciază

  18. 1. Cum te numeşti?
    Iulian
    2. Ce vârstă ai?
    22 si 3 luni
    3. De unde eşti?
    Brasov
    4. Ce melodie ţi-a încântat ziua azi?
    E.M.I.L- Da Vrei
    5. Ai porecle?
    Mistretzu sa zicem
    6. Cum ai ajuns pe blogul meu?
    din intamplare cand ma plictisesc deschid un blog la nimereala si dupa aia incep sa merg din blog in blog nush ce mi-a placut la al tau de i-am dat bookmark:) pa pa o seara faina

    Apreciază

  19. 1. Sotia tatalui meu a avut geniala idee[si nu-s sarcastica] sa-mi puna numele Mihaela. Si Mihaela mi-a ramas numele.
    2.Fericita posesoare a 19.710 zile, scuze, poate crezi ca te iau la misto, da’ am intalnit „Pitagora” si ma gandeam ca iti place matematica:D.
    3.Bistrita.
    4.Situatia din tara-Taxi
    5.Bineinteles, ai mei colegi de clasa n-aveu ce face in pauze decat sa-mi puna porecle, alea le-am uitat.Dar colegii de coridor mi-au zis FiFi.
    6.Cumva, de pe blogul lui Ariel..Ihi, asa. I-ai lasat un comentariu.

    Apreciază

  20. 1.Miruna.Şi Maria.Şi totuşi,răspund şi la Mimi.

    2.13 şi un pic:P

    3.Un colţişor „uitat” de lume,Rodna(Bistriţa Năsăud)..Ei,nu chiar uitat..

    4.Jason Mraz-I’m yours(imposibil să nu te înveselească)

    5.chinezoaica,Paraschiva,cuş-cuş…şi lista poate continua;))

    6.Nu mai ţin eu minte,dar ştiu că îmi place unde am aterizat.

    Eu încă mai am,pe undeva,astfel de oracole.
    .-= Mimi a scris ultima oara blog ..O portocală =-.

    Apreciază

Lasă un răspuns

