mândră că aparţin blogosferei


Mă simt mândră că aparţin blogosferei. E genul de mândrie ce apare când cineva din oraşul/strada/liceul/scoala ta/tau ajunge cunoscut si apreciat.

Poate că greşesc, dar din momentul memorabil şi fabulos în care cineva îşi deschide un amărât de blog (ce poate, cu timpul, va deveni unul cunoscut de o mână/2/3/4  de oameni), cred că simte că aparţine unei… bresle. Breaslă sună prea scorţos şi serios. Găsiţi voi alt cuvânt mai simpatic.

Pur şi simplu apare un fel de mândrie tacită şi o bucurie ce nu poate fi împărtăşită cu restul oamenilor. Colegii mei n-au blog, unii habar n-au ce înseamnă asta. Ce să mai zic de rude ori cunoştinţe.

Ei… şi când văd, din întâmplare, pe zoso la tv (pe care l-am văzut într-un interviu la tvr, dacă nu mă înşel – şi mi-a făcut o părere foarte bună despre el), sau pe puryic, sau alţii care apar în lumina reflectoarelor pentru activitatea lor bloggeristică… sau când o văd pe roxana radu şi alte bloggeriţe de modă într-o revistă… E frumos. Chiar dacă oamenii ăştia habar n-au de existenţa mea, decât, accidental, din nişte tweeturi ori comentarii.

Poate că e ceva aiurea şi mi se întâmplă numai mie să-mi asum un motiv de mândrie pt. ce fac alţii, sau poate nu merit să susţin că aparţin blogosferei, dar… cred că sentimentul de solidaritate şi apartenenţă la grupul ăsta relativ nepopularizat de bloguri nu poate să strice. Ba din contră.

…şi apoi rămâne doar visul de a ajunge o dată ca ei, de a munci pentru a merita să fii băgat în seamă, şi de a savura plăcerea de a fi un mic blogger aspirant. Şi plăcerea asta e un privilegiu!

11 păreri la “mândră că aparţin blogosferei

  1. Si eu sunt foarte mandru cand cineva, pasionat de aceleasi lucruri ca mine, realizeaza un lucru laudabil. Chiar ma falesc cu ei, desi poate nu am nici cea mai vaga legatura cu persoana in cauza.
    Probabil (pentru ca nu sunt psiholog pt a stii sigur) vedem ce putem face noi si ne place posibilitatea de a schimba ceva. E oarecum un sentiment cu doua taisuri.
    .-= Marius a scris ultima oara blog ..Bought dream =-.

    Apreciază

  2. Dacă tu consideri că Zoso este un EXEMPLU bun în blogosferă atunci mă bucur că nu fac parte din lumea lor … lumea bloggerilor!
    Aroganţa şi nesimţirea lui mă depăşesc …
    Nu vreau să mai fac critică de nici un fel dar decât aşa ca el prefer să nu fiu nimic in această lume a „blogosferei”!
    Eu sunt cineva pentru toţi cei care mă iubesc, sunt important pentru ei. Ei ţin la mine şi eu nu doar ţin la ei, îi iubesc. Îmi ador prietenii şi familia şi aş face orice pentru ei.
    Deci SUNT CINEVA …pentru ei! Nu am nevoie de aprecierea unui critic al blogosferei … şi nu vreau să fiu cineva pentru bloggeri. Mâine mă trezesc că se inventează şi standarde de cum „să fi blogger”!
    Tu scri … si scri frumos. Ai 14 ani şi scri incredibil de plăcut! :) Şi mai eşti şi albaiuliancă de-a mea! Deci consider că fiind din Capitala Unirii te caracterizează bunul simt! (lui Zoso şi multora ca el îi lipseşte)
    .-= Ionut a scris ultima oara blog ..Îmi iubesc viaţa dar … =-.

    Apreciază

    • Analizezi zoso persoana sau zoso bloggerul? Pentru ca zoso persoana nu cred ca o cunosti (personal), nu ati vorbit niciodata. Iar Zoso bloggerul a muncit si a ajuns unde a ajuns – nu degeaba.
      Subiectul este ultra-rasuflat. Let’s stop it here.

      Ei, eu ma cam indoiesc ca scriu frumos, dar mersi oricum!

      Apreciază

Lasă un răspuns

