vreau să…


Vreau să cunosc oameni ce vorbesc tare, se înroşesc, sunt senini şi te fac să râzi mult şi cu poftă. Şi cu care să poţi vorbi trei zile şi trei nopţi despre orice

Aş vrea să fie veseli, plini de viaţă, să te obosească de atâta poftă de trăit şi atâta înflăcărare de a-ţi povesti cu amuzament vreo întâmplare banală, pe care o exagerează cu măiestrie. Şi care nu te judecă.

Şi care nu-ţi dau sfaturi, ca să te îndrepte după cum cred ei de cuviinţă, că ai fi perfect dacă ai fi aşa, nu aşa, dacă ai avea aia, ai renunţa la aia. Defapt, cred că lor nici nu le trec prin minte aşa ceva.

Ei doar au atâta viaţă, lumină şi seninătate că împart văpăi frumoase şi celorlalţi.

Dacă aş avea în jur doar oameni d’ăştia, poate nu aş mai avea momente în care ascult la nesfârşit The Fray – You Found Me şi Heartless plus Snow Patrol şi în care simt că şi mersul pe jos mă oboseşte şi şi rutina e doar o chestie ce epuizează energia, fără a face ceva folositor.

Sunt aşa rea şi egoistă să zic asta :(. Şi nu mai e chiar ca pe vremuri când de abia aşteptai ca să ajungi la şcoală să vezi, într-o pauză trecătoare, ceva/cineva. Şi parcă sunt aşa sterpe momentele astea. Credeţi-mă, cea mai frumoasă emoţie e să aştepţi şi să-ţi doreşti ceva.

P.S: să nu-mi ziceţi că sună a anunţ matrimonail postul ăsta.

P.S.2: nici replica cu „nimeni nu e perfect” sau „cum îmi doresc eu” să nu mi-o daţi, că n-are nicio legătură.

P.S.3: orice asemănare cu realitatea este pur şi simplu întâmplătoare.

19 păreri la “vreau să…

    • /:) „daca ai avea mai putin cu 20 de ani”… dar ce esti, vreun bunic? nahhhh, tocmai, ca la varsta ta e cu atat mai special si deosebit un om care incearca si e, macar cateodata, e full of life si asa mai departe.

      nu inteleg ceva: sa faci parte din al 3lea alineat… adica, sa faci ce scrie in al 3lea aliniat sau nu?

      Apreciază

  1. Draga mea, am căutat şi eu ani de zile oameni din-ăştia şi nu am prea găsit. Aşa că, după modelul „Fii schimbarea pe care o vrei în lume”, încerc să fiu o persoană mai bună, mai tolerantă, mai veselă şi mai fericită… şi cred că-mi iese cât de cât chestia asta de vreun an şi jumătate încoace :)
    .-= Deme a scris ultima oara blog ..Vis versus Realitate =-.

    Apreciază

    • true true true true ce zici tu.
      ca in melodia lui michael jackson: „if you wanna make the world a better place, just look at yourself and make the change”.
      si eu incerc sa fiu. incerc, nu-mi iese, imi iese, nu-mi iese… incerc!

      Apreciază

    • De ce să nu intri în detalii? :D mie îmi plac asemnănările/coincidenţele

      P.S: acu’ toată lumea crede că sunt mai bătrână. da’ poate nu-i de rău.

      P.S.2: welcome heeeere!

      Apreciază

Lasă un răspuns

