aşa;


Fotografia asta şi melodia au o stare atââât de specială. În minte îmi vin frunzele roşiatice, haină/pardesiu gri, eşarfe colorate, fulare uriaşe, muzică franţuzească sau louis armstrong, reviste de modă şi o băutură caldă, cerul plumburiu şi, uneori, de-un auriu superb, şi vreau mult de tot să vină toamna, cea adevărată.

foto: http://www.flickr.com/photos/leilaaaaah/ aka http://lphotography.tumblr.com/

4 păreri la “aşa;

  1. De obicei, dau pe bloguri de tot felul de piese de toata jena. Bine.. e pana la urma vorba de gusturi.
    Iti zic sincer cand am intrat si ti-am rasfoit blogul si am vazut articolul acesta cu poza&piesa, aveam deja gandul „inca o piesa de rahat” dar .. iti zic ca imi place la nebunie si o ascult de vreo ora pe repeat in winamp. E superba !
    .-= Alex a scris ultima oara blog ..Cu mult timp inainte de a se inventa roata =-.

    Apreciază

    • ioiiiii ce ma bucur ca gasesc pe cineva cu gusturi comune, mai ales ca melodia asta nu e prea ‘lipicioasa’ ca sa zic asa #-o . adica nu te atrage in acel fel cum fac toate melodiile comerciale.

      nice to see you on my blog, btw ;;)

      Apreciază

Lasă un răspuns

