complimente, complimente, STOP


Stiu scenariul pe de rost. Îl ştiţi şi voi.

Eşti fată, implicit ai păr, faţă, care cuprinde ochii, gura, ai haine, care cuprind cămaşa/tricoul, jeansul şi papucii, plus alte accesorii gen oja, brăţări, cercei, zgărzi la gât şi alte înfăşurători ale sensibililului organ ce ne susţine capul.

Bun. Te duci la şcoală, nu într-o altă locaţie unde te-ai putea eticheta ca monden. Deşi, fie vorba între noi, prima izbire de feşăn şi tendinţe are loc pe coridoare.

La şcoală există tot timpul un grup de fete care, orice ar vedea, şi e mai nu ştiu cum, vin cu „ce frumosssssss” „ce faaaaaain”.
E amuzant, pentru că le-a intrat în reflex. Dacă vii cu o cravată d’a lui tata, care nu-i nicidecum „ce frumos” dar, nah, e cravată, o să capeţi o reacţie gen „ceeeee…” [aici îşi dau seama că nu prea e] „faiiiiin”…

Aici urmeaza partea a doua. Fetele nu stiu sa accepte complimentele. Dar despre asta nu mai vorbesc, ca ati mai citit si stiti si voi cum refuuuza, ca „nuuu, ca nu-i frumos”.

Complimentele sunt frumoase. Să zicem că te fac să te simţi, oarecum, mai bine. Dar, chestia e că, atunci când cineva face prea multe complimente, îşi pierde, parcă, credibilitatea.

Vorbesc în general.

P.S.: articolul asta nu are o atitudine paşnică, şi îşi propune să fie dur dar nu îi iese.

********************************************

pentru ca, defapt, postul asta e cam zero, va dau niste ponturi:

cele mai faine reviste de fashion din Romania: Harper’s Bazar *claaaaar !* & Elle
un site cu outfituri interesante: http://lookbook.nu

Acum, vorbesc eu ce vorbesc de faşăn şi de-astea, dar, credeţi-mă, că nu ţin minte nici să-mi lipiţi cu scotch de creier denumirile caselor de modă, şi a colecţiilor, ori a designeurilor sau a supermodelelor, bla bla. Înafară de Ayness Deynn şi Irina Lăzăreanu, eu nu ştiu nimic.
Ce să mai zic de stilul meu… Că n-am ce zice.

11 păreri la “complimente, complimente, STOP

    • cum adica traiesc pentru moda? :D

      exista designeri, manechin(uite) si altii care se ocupa de moda… si doar asta fac.
      defapt, e ca o meserie obisnuita.
      :D mie mi se pare interesant sa faci doar haine, sa-ti imaginezi culori, forme si materiale.

      Apreciază

  1. Eu mi-am luat odată de la mall revista Vogue în franceză.Absolut superbă!And i love Elle too.Un alt site tare de street fashion:Streetpeeper.com.Fashion din toate marile capitale ale lumii.Un inconvenient ar fi faptul ca,la mine cel puţin, se încarca destul de greu.

    Apreciază

  2. Eu dintotdeauna am fost paralel cu feşănu’… Pur şi simplu nu mă reprezintă. Bine, am un stil al meu, adică: adidaşi, blugi, tricou şi hanorac/solex (dacă e mai frig) cât mai simpli. Şi nicidecum nu-i înţeleg pe ăia care cheltuiesc milioane pe haine, doar ca să fie în pas cu moda sezonului.
    .-= Unguru’ a scris ultima oara blog ..Leapşă furată =-.

    Apreciază

  3. clar n-am nicio legătura cu fashionu’, dar la fel de clar știu că fetele (cel puțin din generația mea) habar n-au când li se face un compliment adevărat. le-aș face poate mai des dacă nu m-aș izbi de același răspuns:”ba nu…ești tu prea draguț”.
    partea cu „ce fain” este, extrem de penibilă. o aud în clasă de cel puțin 10 ori pe oră, dar când mă uit să văd ce poate fi așa magnific, ei bine…stupoare. un pix, un caiet cu Harry Potter sau vreun breloc ceva.
    .-= Marius a scris ultima oara blog ..Un weekend reușit =-.

    Apreciază

  4. Eu cred ca fiecare avem un stil unic de-a ne imbraca,aranja &Co pe care trebuie sa ni-l pastram pentru ca hainele sunt oglinda unei persoane,desi nu hainele il fac pe om.Pe mine personal ma enerveaza complimentele gen:”ce fain” cu o usoara tenta sarcastica.Vai…nu le suport!In rest…toate-s bune:))

    Apreciază

Lasă un răspuns

