leapşă ciudată, partea întâi


Leapşă super interesantă, primită de la draga de Tomată (e prima mea leapşă primită de la ea ! iupiii)

1. Daca ai putea sa intri si sa traiesti intr-o carte care ar fi aceasta ? Motiveaza alegerea facuta! (dar intr-un film?dar intr-un cantec?)
Carte: Intr-o carte de Jane Austen, în care eu să fiu, desigur, domnişoara ce se luptă cu prejudecăţile acelor timpuri. Dada, cred că aproape fiecare fată de vârsta mea ar vrea să fie într-o carte de Jane Austen. Problema e că n-am găsit alt peisaj în care să mă încadrez. I need to read – more !
Film: Sweet November. E un film superb, ce m-a impresionat. Acolo aş trăi, iar eu aş fi Sara.
Melodie: Lenka – The Show , uneori: e o melodie simpatică, oarecum copilăroasă, ce, uneori, mă face să îmi vină să zburd, şi îmi bate inima tare de emoţii şi bucurie. Sau Strawberry Fields forever.

2. Daca ai putea sa ti alegi prenumele care ar fi acesta? Dar in cazul in care ai fi de gen opus?
Irene, cred. Dacă aş fi de gen opus… Luca, sau Alex.

3. In ce alta tara ai vrea sa traiesti pt 1 an si de ce?
Doar un an?! Dacă doar un an, nu vă voi spune oraşul-secret-în-care-aş-vrea-să-locuiesc-toată-viaţa. Mi-ar plăcea Franţa, cred.

4. Care e visul cel mai neobisnuit ce l-ai avut si ti-l amintesti?
Visele mele sunt, deobice, foarte aiurea. Şi dacă m-aş chinui să vă povestesc unul n-aş reuşi. Sunt prea întortocheate şi…uneori mă sperie şi pe mine. Pentru o clipită. În rest, nu le dau importanţă.

…maine, partea a 2-a + cui.

3 păreri la “leapşă ciudată, partea întâi

Lasă un răspuns

