leapşă ciudată, partea a doua


Revin la leapşa primită de la Tomata. Întrebările sunt oarecum dubioase şi neaşteptate. Me likes that leapşă!

5. Povesteste o zi din viata ta imaginandu-ti ca esti un animal.

Sunt o pisică pufoasă (ah, şi-mi pare rău că lui grim nu-i plac pisicile). M-aş trezi atunci când primele raze de soare mi-ar atinge blana gri. Dimineaţa mi-aş petrece-o în tihna micului dejun şi a încălzirii specifice de dimineaţă. Apoi aş studia albumele de artă. Mi-aş face somnicul de frumuseţe. Iar spre dupa-amiază aş cânta la un instrument, pe placul stăpânului/stăpânei mele. Seara aş pregăti cina pentru celalţi pisoi din cartier, iar noaptea aş petrece-o pe ringul de dans.

Ştiu că e imposibil, dar sunt o Super-Pisică, nu?!

6. Daca ai putea trai in pielea altcuiva pt o perioada limitata de timp, cine ar fi aceasta persoana si de ce ai ales-o?

Greu, greu, greu. Răspund altădată – trebuie să mă gândesc mai bine.

7. Daca te-ai trezi singur pe lume, care crezi ca ti-ar fi primele ganduri si ce ai face prima data?

Aş zice un „BONGIORNOOO” răspicat. Dar, când nu-mi va răspunde nimeni, mă voi impacienta, probabil.

Leapşa o trimit mai departe la Deme, Envi, Ina, Inethos, Adi, probabil Grim, şi cine o mai doreşte, cu drag.

6 păreri la “leapşă ciudată, partea a doua

  1. Foarte simpatica leapsa.Cred ca si eu as vrea sa fiu o pisica,desi una neagra,ca doar e asa de controversata.Mie-mi plac pisicutele negre,sunt adorabile,si nu-s superstitioasa.Sunt pisici,acum daca s-au nimerit sa fie negre….nu-i vina lor:D

    Apreciază

Lasă un răspuns

