oamenii cauta alinturi, oamenii sunt draguti


Principala cautare ce aduce oamenii de pe   Google in gradina mea e, dupa „alle    oancea”, alinturi. Apoi „ceva frumos” –      isn’t that cute? :D

Faptul că cineva vrea să afle nişte „alinturi   drăguţe” ajută la scăderea (în ochii mei) a    gradului de degradare a omenirii.

Nu e la fel de amuzant ca un repertoriu de înjurături nou-nouţe scoase de la maşina de tocat nervi. Dar…

Dar îmi imaginam cum stă cineva seara ascultând muzică frumoasă, cu o cană de lapte/ciocolată fierbinte/ceai/cappucino sau alte băuturi de amurg în mână, învelit într-o păturică moale,  în faţa unui ecran lipsit de carismă. Să caute… să caute… ce? Alinturi. Sau ceva frumos.

Cât de drăguţ trebuie să fii să cauţi alinturi?

Singurul lucru de care îmi pare însă rău e că locşorul ăsta nemilos nu poate oferi uleiuri aromate ori testimoniale de iubire pentru o nu ştiu care „ea” sau „el” îndrăgostit care caută „alinturi frumoase”.

Ştiţi…ştiţi… ştiţi…

…de am căuta fiecare ceva frumos, ce viaţă extraordinară-minunată-superbisimă am putea avea ?!

Hop că am mai adăugat o prostiuţă în sacul cu idei pentru salvarea lumii pe termen lung.

13 păreri la “oamenii cauta alinturi, oamenii sunt draguti

  1. Nici nu mai stiu cum am ajuns la tine pe blog, dar promit ca ma gandesc si iti zic :D

    Acu`, mai Alle, pe cuvant ca m-ai facut curios si pls zi-mi tu mie cateva alinturi care iti plac tie multtttttttt de tot :D

    Apreciază

  2. Ce-i aici? :D ioi !

    @Pleasurable: tu esti cel cu radiogmusic, ceva de genul? :D Acum, mai Pleasurableule (auleu cum suna)… trebuie sa ma gandesc bine. Nu stiu… Spune tu.

    Cat despre imagine: intri pe gravatar.com si schimbi de acolo, din cate stiu eu…

    @Denisa: =)) ce-i aici? matrimoniale?!

    Apreciază

  3. Mă :p tu ești șmecheră :-w repede „spune tu”… Sincer, la mine e o problemă destul de delicată chestia cu alinturile. Nu îmi plac alinturile comune, cele care nu sunt originale și sunt puse doar așa aiurea :-j
    Urăsc chestiile ce ușor te duc cu gândul la cocalari si pițipoance, precum ar fi : pisy, iuby, puiutz, dragoste, motănel,iubire, my corazon etc. De obicei ca să alint pe cineva îmi trebuie mult timp și caut ceva specific pentru persoana respectivă și musai trebuie să se potrivească de minune! Nu am niște alinturi care imi plac super mult, depinde despre ce persoană e vorba.

    Oooooooooooo sunaăăăăăăăă telefonul, trebuie să pleeeeeecccc! hai că poate când revin iți zic ce alinturi am folosit :p . Dacă ești curioasă :p

    Apreciază

    • Păi de-aia n-am ştiut să răspund, că depined de persoana cui i-o adresezi. Şi nu mă interesează dacă duc cu gândul la coca şi pitzi, că până la urmă ei îs ei, eu îs eu. Mă diferenţiez prin altceva de ei, that’s for sure.
      Complicat subiectttttt
      şi, e intiiiim, nu e de zis pe bloguri :-$

      Nu mi-ai răspunsssss la cevaaa. Mai demult, tot un Pleasurable mi-a lăsat coment, da’ pe linku de la gmusic. You’re the same, right, right? :D 99% sure ca eşti acelaşi.
      .-= Alle a scris ultima oara blog ..concluzii pe scurt =-.

      Apreciază

Lasă un răspuns

