găseşte soluţia. în orice.


Ca să-mi vedeţi latura total rece şi insensibilă:

Haide să-ţi explic cum stă faza.

Tu ai o problemă. Mi-o spui mie. Mă bucur că ai încredere în mine, e o chestie super. Că o mai zici la încă cineva în care ai incredere… e… mhmm… ok. Problema e că atunci când tu-mi spui oful tău, eu încerc să găsesc soluţia. Că de-aia ne spunem oful unii altora, că poate găsesc şi ei soluţia, nu?!
Problema apare atunci când nu te interesează soluţia mea. Şi când nici tu nu vrei să găseşti una.

Adică, ai o chestie super-mega-enervantă, ce te indispune, dar nu încerci să faci tot ce e posibil pentru a găsi o soluţie, pentru a încerca măcar să o rezolvi.

Înţelegi?

Ca să scapi de o chestie ce te supără, trebuie să faci eforturi. Uneori extra-omeneşti.

Continuă să încerci. Sau măcar zi-mi că încerci.

Nu îmi spune că n-ai ce-i face. Că atunci problema ta mă sâcâie, îmi face rău la fiere, alea alea.

Hai să căutăm împreună soluţia. A, nu, nu-ţi place ce zic. Atunci găseşte tu o cale, încearcă, încearcă, încearcă, dacă te supără aşa tare chestiunea.

Şi nu încerca numai în mintea ta. Dacă te supără ceva, zi-o cu voce tare, răspicat, trage de mânecuţă, ceartă, reacţionează.

Înţelegi ce zic? E ca o problemă de mate. A+B=C, sau ca în Pitagora, când a pătrat egal suma dintre b patrat şi c pătrat. Eu aşa văd lucrurile.

Mood: orice are o soluţie*.

* articolul exclude problemele medicale şi complicate, dar îşi propune să-ţi ureze succes în găsirea soluţiei.

5 păreri la “găseşte soluţia. în orice.

  1. Uneori e mai usor sa spunem : „asta e, n-am ce face”, decat sa incercam sa cautam o solutie, sa ne stofocam sa iesim din impas, etc.

    Si da, atunci cand iti impartasesti problemele unei persoane in care ai incredere, pe care o simti aproape de tine, impreuna cu ea, cauti o rezolvare la problema ta.

    Apreciază

  2. În general sunt oamenii cărora le place să atragă atenţa asupra lor prin a arăta că au diverse probleme care n-au rezolvare: probleme speciale. Probleme demne de atenţie.
    Mai e şi ciorba celorlalţi, care ştiu soluţia însă nu vor s-o admită, fiindcă drumul către rezolvare e cam naşpa…
    .-= Bau a scris ultima oara blog ..Un zâmbet mi-a făcut ziua =-.

    Apreciază

    • Draga Alle,

      ai perfecta dreptate.
      Si eu sunt geamana, si pe mine ma enerveaza chestiile astea.

      Se stie ca sunt obiceiuri tipic feminine, cred ca femeilor in general le place sa se auda cum se vaita….
      De fapt ele nici nu cauta o solutie, pt ca nu au curajul sa o si aplice….

      Am si eu prietene de-astea, si simt ca mi se urca sangele la cap….
      Toata energia negativa vine spre tine si tu nu mai ai cum s-o dai mai departe.

      Astia sunt vampirii energetici.Feriti-va !

      Cel ami bine e sa te faci ca asculti, s adai din cap si sa te gandesti la altceva, la ceva frumos.

      Pentru ca femeile for sa fii empatic/a.
      E cea mai buna solutie.Garantata !

      te pup
      Alida

      Apreciază

Lasă un răspuns

