sunt atât de rea


Limba română are mai multe sensuri.

Creierul percepe în diferite moduri un cuvânt.

Iar eu sunt atât de rea că folosesc unele cuvinte/gesturi fără să-mi dau seama că ele pot fi interpretate altfel şi că pot jigni.

În plus de asta, arunc nişte vorbe aşa scurte şi acide, fără ca eu să vreau să fie rele. Ci pur şi simplu pentru că eu cred că sunt adevărate, că aşa e cursul conversaţiei. Că nu gândesc.

Doamne, ce aiurea sunt oamenii ăştia ca mine. Şi până la urmă, nu vreau să rănesc pe nimeni, cu atât mai puţin să fac pe cineva să se simtă prost. Sau să se supere. Dar nu ştiu cum îmi reuşeşte.

Cred că scăparea este doar: Think Twice. Gândeşte-te de două ori.

Măcar dacă aş fi rea într-un mod mai malefic, absolut. Atunci ai mai putea zice că nah, ăsta îmi e scopul, să înţep oameni. Dar aşa, ce rost are? Nici măcar nu e amuzant.

Offfff,

şi mă simt aşa anapoda când mă gândesc că eu vreau iubire între oameni, dar eu, chiar dacă iubesc oamenii, îi supăr. E un sentiment oribil. Şi poate o să ajung  asemeni unui lup ce se vrea blând, dar părăsită de toţi oamenii de hârtie. Singură, singurică…

10 păreri la “sunt atât de rea

  1. offtopic: am intrat aici de pe blogul cuiva mai mult din plictiseala dar am ramas placut surprinsa. imi place mult stilul tau de a scrie si deasemenea imi plac si subiectele pe care le abordezi. si tema imi place .. imi place tot :)
    in mod sigur o sa te adaug in blogroll. o zi buna sa ai si felicitari pentru blog!
    .-= Alina a scris ultima oara blog .. =-.

    Apreciază

  2. Toti avem momente in care suntem rai cu cei de langa noi, fara sa vrem, fara sa ne dam seama. Daca ei sunt apropiati de tine, vor intelege, iti vor spune ce ii deranjeaza iar tu vei face ceva in sensul asta.
    Si eu mai am momente in care „intep” aiurea-n tramvai dar apoi regret.
    .-= Ruxandra a scris ultima oara blog ..Vand IEFTIN –> pe mine =-.

    Apreciază

Lasă un răspuns

