de ce sunt speciali…


Pt. cineva…

Pe unii oameni nu-i uiţi. Pur şi simplu. Se întâmplă să îi vezi doar o dată, să rostească doar un cuvânt, să roşească doar o clipă. Sau poate să îţi dai seama că nu îi uiţi numai după ce le simţi absenţa, după ce i-ai avut aproape atâta timp…

Au ceva minunat.

  • Unii sunt aşa deosebiţi, în interior. Când reuşeşti să pătrunzi în sufletul lor (dacă îţi permit), te minunezi… Sunt diferiţi faţă de restul, şi nu îi uiţi, pentru că au ceva minunat în unicitatea lor. Şi e îngrozitoare suferinţa dacă nu îşi mai deschid uşita către sufletul lor.
  • Poate sunt atât de naturali, de voioşi şi de ei înşişi că nu te mai saturi să-i priveşti şi asculţi. Vorbesc şi râd mult, zâmbesc tot timpul. Se încurcă, se înroşesc, se strâmbă.  Unii parcă scânteiază.
  • Poate sunt aşa de delicaţi şi drăguţi, că tot ce ai dori e să-ţi devină prieteni, sau măcar să-i cunoşti, şi să capeţi cumva din aerul lor poetic. Chiar par răsăriţi din poemele vechi, idilice, visătoare…

Aş vrea să vorbesc mai mult, dar pentru mine doar oamenii ăştia sunt. Se întâmplă să-mi amintesc de un tip ce închiria schiuri, de cineva de pe stradă cu care mi s-a interesectat privirea sau de cineva care nu spunea prea multe lucruri, sau poate chiar de cineva ce mi-a fost un timp aproape, şi apoi s-a dus departe. Se întâmplă să-mi rămână imaginea lor şi să vreau şi eu să am naturaleţea lor, să fiu şi eu, vreodată, cineva ce nu se poate uita. duh…

Tare norocoşi îmi imaginez că sunt cei care au avut vreodată ocazia să fie iubiţi de oameni de genul ăsta, să le fie aproape, să le fie prieteni.

A naibii oameni, că-s minunaţi.

melodia pentru postul ăsta, numărul 200, apropo :]

15 păreri la “de ce sunt speciali…

  1. Am inghetat putin. Exista oameni care probabil vor fi mereu speciali pentru mine. Uneori ma intreb de ce exact, care a fost momentul in care au incetat sa mai fie doar o parte din peisaj si au devenit speciali. Ce trebuie sa faca cineva ca sa fie special, ca sa conteze pentru altcineva? Ce ar trebui sa fac eu ca sa fiu speciala pentru cineva?
    .-= brontozaurel a scris ultima oara blog ..i think i’m really messed up =-.

    Apreciază

    • Sincer – sincer – sincer
      nu cred că există vreo reţetă pentru care cineva e special. Şi oricum, cineva cine e special pentru mine poate nu e pentru tine sau pentru vecina sau pentru oricine altcineva.
      Cred că şi abilitatea noastră de a vedea ce e special în cineva contează,
      sau chiar habar n-am ce mai contează :D cred că se întâmplă pur şi simplu.
      Eu-s sigură că fiecare – dar absolut fiecare – om a rămas în mintea altcuiva. Prin felul lui de a fi, pur şi simplu.

      Apreciază

    • eu cred că o prietenie e f interesantă tocmai datorită diferenţei dintre mentalităţi şi personalităţi.
      că dacă e iubire (între prieteni), se trec toate barierele astea.

      Apreciază

    • păi nu trebuie ca cineva sa aibă anumite calităţi stas ca să rămână în inima noastră.
      eu defapt am descris nişte persoane care au rămas în mintea&inima mea :))

      Apreciază

  2. Sper că întrebarea a fost retorică… Am mai fost întrebat şi cu alte ocazii dacă citesc ceea ce se scrie… Chiar dau senzaţia că las nişte comentarii de ochii lumii, la plezneală, la oha, la mişto, la râsu-plânsu? Citesc ceea ce scrii, atunci când timpul îmi permite să stau mai mult pe bloguri, blogul tău este în feedreaderul meu, ceea ce înseamnă că am considerat că acest blog merită toată atenţia, iar numărul mic de cuvinte nu trebuie perceput neapărat ca fiind un comentariu de complezenţă… Urarea în sine a fost transmisă cu sufletul deschis şi nici nu o retrag. LA CÂT MAI MULTE POSTĂRI INTERESANTE!

    Apreciază

Lasă un răspuns

