4 păreri la “ştii ce e mişto?

  1. Ce taarreeeeeee :)) Sunt intr-o stare aiureaaaaa in care nu am chef de munca, nu am chef de nimeni. Imi aduc aminte de Alle si imi zic in minte „hai bah sa vad ce mai face mademoiselle”.Intru la tine pe blog si guess what…nici tu nu ai chef :))
    O fii de la vreme sa stii :))

    Acu` fii atenta, tupeu pe mine, poate ma aleg si cu un ban, dar imi asum riscul :D Iti dau linkul la o melodie care imi place mult, poate te face si pe tine sa te simti nice in stari de genul. Ia uite ;;)

    .-= Pleasurable a scris ultima oara blog ..GMusic – Un radio ce creează dependența =-.

    Apreciază

Lasă un răspuns

