bătrâneii veseli fac lumea mai frumoasă


Îmi plac bătrâneii ce vin să cânte la karaoke în faţa a zeci de oameni. Îmi plac bătrâneii care cântă, dansează, chiar dacă nu au fost campioni mondiali la dans de societate şi nu se mişcă conform standardelor. Nu am nicio treabă cu bătrânelele ce au multe culori în cap, mov, şi aşa mai departe, ba chiar mi se par ok.

Bătrânii zurlii, glumeţi, sunt minunaţi. Eu nu am de gând să am o bătrâneţe banală, insipidă. În nici un caz! Ar fi  cel mai trist lucru din lume.

Nu degeaba moşul ce a venit să cânte karaoke la Alba Mall a fost cel mai iubit dintre toţi.

Nu degeaba bunicii ghiduşi sunt super-bunici şi super-iubiţi.

De menţionat că apreciez enorm oamenii de 30+ care ştiu să se distreze, să cânte şi să danseze.

Poţi să te distrezi indiferent de vârsta.

vedeţi clipul & ascultaţi minunea asta de muzică

13 păreri la “bătrâneii veseli fac lumea mai frumoasă

  1. Oh :D da… stiu. Mi-am si achizitionat vara trecuta toata discografia si acuma m-am apucat sa fac cate o poze pentru un set de melodii de-ale lor :-\” they’re just… dunno, sa ma ierte marii compozitori de muzica clasica, dar ei intrec orice fel de muzica pentru mine. Sunt… SUFLETUL MEU :x si da, e o declaratie de dragoste pentru ei. =))
    .-= LaCoccinelle a scris ultima oara blog ..~ Starálfur. ♥ =-.

    Apreciază

    • Toata discografiaaaaaaaa :x OH Me Ge
      Gggggod, eu numai ce arunc o ureche pe youtube, si’s minunee – apai uuuu lucky!

      de unde? se gaseste asa ceva in ab? 8-}

      <3 nu stiu ce sa zic – si eu iti iubesc SUFLETUL TAU atunci :))

      oricum, eu mi-s lucky cu foto tale ca asa-mi minunez si ochii si aflu si melodii fantastice sigur ros $-)

      Apreciază

    • wooo, deci ai umblat prin Germania, hallo hallo wie gehts?! :))

      imagini dresda
      $-) cum aratăăă!

      P.S.: Morcheeba sounds good – Rome wasn’t built in a day – am pus-o la favorites :D

      P.S.2: am uitat sa-ti zic :O ca mi-ai lasat comentariul cu nr. 2000 :dancing: celebration

      Apreciază

  2. mie-mi plac batranii care se uita la tine si zambesc (asa din suflet, cu caldura, nu cei care ranjesc pervers). sau cuplurile trecute de 50-60 de ani care inca se tin de mana pe strada
    .-= Alina a scris ultima oara blog ..Leapşa =-.

    Apreciază

    • 8->8->8-> si mieee!

      nu pot sa nu zambesc cand vad niste batranei tinandu-se de mana :d sau cand vad niste bunici care au implinit nunta de aur si inca se comporta duios unul cu altul.

      mi-nu-nat!

      Apreciază

Lasă un răspuns

