vegatarian !!??


Fraţilor, de când am pisica sentimentul anti-carne s-a accentuat tare tare de tot. Numai când mă gândesc la o bucată de carne îmi vin tot felul de imagini morbide în minte. Nu o să vă dau detalii, că e scârbos. Bine, pe scurt, nu-mi imaginez cum aş putea mânca o parte dintr-o fiinţă. Carnea ei.

E adevărat că pizza e bună şi gustoasă, da’ mai nou şi când mă gândesc la feliile alea subţiri de şuncă mi se face greaţă.

Nu detaliez. Nu e vorba de avangardism, exhibiţionism sau mai ştiu eu ce. Pur şi simplu nu mai suport ideea de carne.

Problema intervine aici. Nu pot renunţa 100% la carne dacă ştiu că asta îmi va deregla organismul. Numai că nu mă pot baza nici pe ce aud după ureche. De bine – mă simt mult mai bine când nu mănânc carne. De proteine – le găsesc şi altundeva.

Spuneţi-miiii că există printre voi doctori sau specialişti care mă pot lămuri dacă e sănătoasă calea pe care vreau să o iau :D. Sau dacă există vegetarieni sau persoane care ştiu orice despre asta. Oricum, dacă hotărăsc ca treaba să fie serioasă mă voi documenta mult mai mult / that’s for sure.

Între timp, găsiţi nişte reţete super-faine aici;

un decembrie drăguuuţ!

18 păreri la “vegatarian !!??

  1. din ce stiu eu, ca atlet, sunt unele proteine pe care nu le gasesti decat in carne. noi mancam carne foarte multa din cauza asta. nu e zi fara carne.

    acum na .. faci ce vrei. dar eu spun sa continui cu mancatul carnii si s-o lasi naibii de pisica. tu nu mananci carne de mâţă!!

    Apreciază

    • :-s stii… cautam pe engleza ‘cum sa hranesti o pisica’ si am nimerit pe un site unde scria unul despre modurile de a gati o pisica :(( m-a socat pur si simplu.

      well well tre sa iau in considerare si asta :-? probabil carnea ajuta la dezvoltarea fibrei sau ceva de genul.

      mersi de raspuns mai :D

      Apreciază

  2. in plus gandeste-te ca indiferent daca tu mananci sau nu carne, animalul tot e omorat si dus spre gatire. aici nu ma refer la carnea de pisica.

    daca nu mananci pasare, vita, porc sau ce mai mancam noi, romanii, inseamna ca nu cumperi carnea respectiva. dar cineva tot se va gasi s-o cumpere si s-o manance. deci tu nu ajuti cu nimic animalele si nu opresti taierea lor sub nicio forma :D

    Apreciază

  3. apropo de pisici. si eu am unul….e intr-un fel de rasa. de fapt o corcitura intre ceva si ceva:))
    arata foarte dragut….culoarea dominanta e cea a pisoiului tau si niste pete mai mari maro inchis..si alte nuante apropiate..aaa si are ochii albastri:X

    Apreciază

  4. Si porcii sunt fiinte, dar nu sunt oameni, ci animale. Omul mananca animale de cand e lumea. E ceva normal, daca mancai oameni aveam niste emotii…Gandeste-te ca nici prea multa carne nu e buna, dar nici de loc nu se poate pentru ca unele proteine le gasesti doar in carne.
    sanatate…
    .-= achilianu a scris ultima oara blog ..Yes, we can! =-.

    Apreciază

    • OMUL MĂNÂNCĂ ANIMALE DE CÂND LUMEA.
      argument de baza.
      m-am gândit: echilibrul e cel mai bun. nici prea multă nici deloc carne.
      Însă eu nu o vreau :-?? that’s it. Cu proteinele ma descurc, se gasesc si in alte alimente.

      Apreciază

  5. Poti supravietui bine-mersi doar cu o dieta vegetariana, insa nu o vei duce stralucit, insa nu e neaparat sa mananci carne, insa ai grija… in lipsa carnii tre sa faci rost de anumite ,,chestii” pe care ti le tre pentru a duce o viata normala.

    Animalele se mananca intre ele pentru ca asa simt nevoia… de ce ? Asa sunt construite, fie ca le place sau nu. Unele mananca doar carne, altele doar plante, iar noi, impreuna cu alte fiinte, mancam din ambele.

    E adevarat ca omul cam profita de multe din animale, insa trebuie sa inghiti in sec si sa mananci pur si simplu sanatos…

    Adevarul e ca oameni, animale, plante… mor in fiecare zi, din tot felul de motive, foarte multe stupide, dar se intampla… acum nu poate sa-ti para rau pentru toate, sau doar pentru animale, tre sa-ti para rau si pentru tine.

    Tine post atunci cand trebuie si mananca ce trebuie de fiecare data cand poti si vei fi una din putinele persoane care vor respecta natura, oamenii si pe sine.

    Ai grija de tine.
    .-= Adrian a scris ultima oara blog ..Blestemul vederii… =-.

    Apreciază

  6. Vine cam asa: oamenii sunt in varful food chain, da? Daica, tot ce se afla SUB ei poate fi mancat.Are dreptate Grim, exista anumite chestiute pe care nu le gasesti decat in carne. Asta este. Evident ca poti sa traiesti fara produse din carne, insa iti privezi organismul de elementele respective. Personal, bag carne, nu in exces (familie de romani cu posibilitati normale) si, in general, mergem pe legume. Ca sa lamurim o chestie, tot ce mananci ori e mort, ori moare in timp ce…:D Animal sau planta, traia si nu mai traieste.
    .-= Neamtu’ a scris ultima oara blog ..Aviatia de hartie =-.

    Apreciază

  7. eu sunt medic si iti spun ca proteinele din carne nu le gasesti altundeva. Poti oricand sa reduci aportul de carne, eventual sa tii posturile religioase, care sunt ca niste cure de detoxifiere a organismului, dar pe termen lung nu e indicat. Iti inteleg starea, am si eu momente cand ma gandesc ca friptura suculenta din tigaie a fost odata un purcel gras si fericit. De exemplu carne de iepure nu am putut manca la o masa si am fost privita si criticata cu toate puterile, dar efectiv nu am putut sa inghit bietul iepuras. De asemenea nu as putea sa mananc caprioara sau urs. DAR cu gaina si porcul m-am obisnuit de mica si mi se pare ceva normal (atata timp cat nu ma gandesc prea tare). A, si pestii, de exemplu nu as putea sa cumpar un peste viu si sa il tai acasa! Never ever.
    .-= cory a scris ultima oara blog ..Chip, Dale, Mickey, Pluto de Craciun =-.

    Apreciază

Lasă un răspuns

