* dreaming about Christmas… *


Nu o să vă zic nici că de Crăciun trebuie să facem hocus pocus să fim mai buni şi înţelegători, nici că defapt Crăciunul e o mare afacere de marketing şi huoo, nici cĂ CU OCAZIA SARBATORILOR DE IARNA VA DORIM MULTE LUMINI SI BUCURII IN INIMI SI SUFLETE / astea-s chestii răsuflate şi expirate. Nu o să vă spun nimic defapt.

Vreau doar a little space for dreaming;

Eu îmi imaginez Crăciunul alături de… mhmmmm… cei mai buni prieteni ai mei – lovely Janna şi brother Cristi + nah nu contează cine! :-l Zăpadă, nins în continuu, colinde, veselie, vin fiert cu scorţişoară, pulovere călduroase, ornamente specifice spiritului Crăciunului, luminiţe. Apoi m-aş întoarce la ai mei.

Ştiu, sunt numai câteva cuvinte banale – şablonul pentru un Crăciun frumos. Dar chiar vreau asta!

Şi ştiu că sunt câteva persoane care numai cu un cuvânt sau cu un zâmbet mi l-ar putea transforma într-un Wonderfull Christmas. La o adică, ai putea fi chiar tu cel care ar face cuiva un Crăciun pliiiin de căldură. Nu e căldură de-aia de la caliorifer, nici căldura despre care vorbeşte la televizor. E emoţiaaa.

Cum ar fi Your Wonderfull Christmas?

14 păreri la “* dreaming about Christmas… *

  1. Imi aduc aminte cand eram eu copil si erau zapezi, chiar si in oras, de peste jumatate de metru, scartaia sub talpi cand mergeam cu colindul sau cu uratul
    Intram in casa cu obrajii rosi-rosii si atat de multumiti de Craciunul cu zapada :) De o vreme, zapada nu mai vine si sarbatorile sunt mai sarace :((
    .-= Neamtu’ a scris ultima oara blog ..Mai descurcati-va, bre, si singuri! =-.

    Apreciază

    • merciii de mentionare pe twitter >:D<

      fulgii: intr-un plugin – de pe wordpress. la blogspot daca vei cauta plugin snow for blog/derivate cred ca gasesti! sigur se poate, ca am mai vazut zapada pe un blogspot.com

      Apreciază

  2. zapada mareee , de preferat fara circulatia masinilor. dimineata la o colga acasa cu toti prietenii de suflet ( gen aia de toata viata) cu vin fiert si prajiturele. Apoi in mall cu bro si cu tata:) fara mama ca ea are mereu ceva de comentat:D Seara la colind apoi cu izbi si cu astia de la tara. Am aobservat ca lumea se distreaza altfel la tara si e mai ok asa:)
    .-= julie a scris ultima oara blog ..poveste de craciun =-.

    Apreciază

    • 8-> dimineata la colega acasa – cu prietenii de suflet – cu vin fiert si prajiturele…
      duhhhh!

      well, cam da :-b aia de la tara nu prea au prejudecati, si sunt mai asa, din lemn :D e fun acolo. depinde desigur si cat de civilizat e satul :-b

      Apreciază

  3. de fapt mie imi place cu ei pentru ca ma considera firava fiindca sunt ”de la oras” si toti incearca sa imi faca pe plac:) si da , ei nu au prejudecati. Nu le pasa de faptul ce esti rocar/ raper/ coca…important e sa nu ai fite
    .-= julie a scris ultima oara blog ..ei bineee =-.

    Apreciază

  4. am avut un craciun, de fapt, The Christmas of All Times. anul..trecut. si a fost cam asa :
    – locatia : my place
    – brad : imens, impodobit de mine și soramea
    – oameni : noi doua
    – mos craciun : asa cum trebuie sa fie , invizibil, imprevizibil
    – mancare : budinca, vin fiert (da, mancare e si aia ), chipsuri
    – ce am facut? am desfacut cadourile, ne-am jucat pe comp dressup-uri, ne-am uitat la comedii
    – sfarsitul? cand au venit THE PARENTS. urat.

    Apreciază

Lasă un răspuns

