un Top 5 chestii faine, aşa numai…



5. CITATELE

ca de exemplu cartea asta super-super-super faină. Eu iubesc citatele/orice carte din colecţia Hellen nu mai ştiu cum. Pur şi simplu mă inspiră, mă motivează, îmi fac viaţa mai frumoasă.

4. CIOCOLATA

topul meu ar fi cam ăsta:

I. Ferrero Rondoir & Raffaello

ferrero1.png image by Local-Girl-photos

II. Heidi Apple & Cinnamon

[prez.jpg]

III. Milka Noisette

3. BĂRBAŢII LA COSTUM

:D adică…(L-R) Fernando Verdasco of Spain, Juan Martin Del Potro of Argentina, Novak Djokovic of Serbia, Roger Federer of Switzerland, Rafael Nadal of Spain, Andy Murray of Great Britain, Nikolay Davydenko of Russia and Robin Soderling of Sweden pose with umbrellas in front of a London Bus during the Barclays ATP World Tour Finals - Media Day at the County Hall Marriot Hotel on November 20, 2009 in London, England.(L-R) Fernando Verdasco of Spain, Juan Martin Del Potro of Argentina, Novak Djokovic of Serbia, Roger Federer of Switzerland, Rafael Nadal of Spain, Andy Murray of Great Britain, Nikolay Davydenko of Russia and Robin Soderling of Sweden pose in front of a London Bus during the Barclays ATP World Tour Finals - Media Day at the County Hall Marriot Hotel on November 20, 2009 in London, England.


2. Faptele bune (da click)

1. … aici completezi tu :]

Grim Cris: EU

ina: zăpada
Denis: muzica
Alina: vinul fiert
julie: plimbările cu prietenii
Cranberry : + dansuuul si… tuuuuuuu + nEaaah. :]] decernari de premii gen cea din seara asta cu batranei care fac sport la 70 de ani & … inotatori!


16 păreri la “un Top 5 chestii faine, aşa numai…

  1. Pe lume sunt atatea lucruri faine care-ti pot face zilele frumoase. Imi plac alegerile pe care le-ai facut.
    Uite, si blogul asta mi se pare fain (si asta fara sa te flatez). Iti urez sa-ti pastrezi mereu ingenuitatea pe care o afisezi!
    .-= Danny a scris ultima oara blog ..Viata de vedeta =-.

    Apreciază

Lasă un răspuns

