11 de replici de adolescenti


update: cică din filme

1. Sunt cea mai frumoasă.

2. Sunt cea mai urâtă fată de pe planetă!

3. Fără tine viaţa mea nu are sens!

4. Hai să dăm paharele astea din voleu.

5. Nu, nu sunt ameţită. Hahahahahahaha ai 12 degete!

6. M-am îngrăşat.

7. Uită-te cum arăt!! Nu ies afară!

8. Ai văzut cum s-a uitat după aia?? Nemernicul!

9. Orice dar să nu afle tata.

10. Aş da orice să am botinele alea!!!

11. Unde ziceai că vrei să mergem în ora de muzică? Hai şi de la chimie.

Cine zice că nu e cea mai tare perioadă??!! :))

Haideţi, bătrânilor, amintiţi-vă voi alte replici!

17 păreri la “11 de replici de adolescenti

    • nu există :D defapt dacă eşti atentă în toate filmele în care apare asshole în loc să traducă „nenorocitul”/altceva traduc „nemernicul” =))
      :-b aşa am făcut şi eu…

      Apreciază

    • =)))))))
      what ??!!

      ‘iar te ataci’ =)) man, asta chiar e funny. cum sa spui asa ceva? mi te si imaginez cu manusi negre din piele si un pistol in mana, gata sa te ataci.
      daaaang dang

      Apreciază

    • Mai sunt şi alte replici pe care le aud şi mă scot din sărite. Este clasica interjecţie ”Fată!” pe care n-o pot înţelege, întrucât la băieţi nu vine nimeni să i se adreseze cu ”Băiete!”.

      Ceva ce eu nu suport: ”Vrei/Ai vrea să ne combinăm?” Nu concep ”să mă combin” cu o fată, pur şi simplu mă zgârie pe cochilie.

      Apreciază

  1. chestia cu ora de muzica o sa mi-o amintesc intotdeauna.
    eu si pavel ne pregateam sa plecam la care Janna : ce faceti?
    Noi : plecam
    Janna : stati stati ca si noi venim :)) !
    .-= Madda a scris ultima oara blog .. =-.

    Apreciază

Lasă un răspuns

