2009, 2010


Trebuie să scriu. Trebuie. Orice. E ultima zi din an, iar eu am simptomul acela cu „fiecare început de zi, fiecare sfârşit, fiecare început de lună, de anotimp…” şi mai ales DE AN.
Anul trecut mi-am notat în caietul meu preferat o listă cu reguli. Am pierdut-o, dar ţin minte că suna cam aşa:

  • păstrează-ţi inocenţa sufletului (deep, nu :>?),
  • nu gândi nicidecum şi niciodată rău despre nimeni,
  • nu ai voie să fii mâhnită decât 3 zile pe an (zgrrr),
  • gândeşte-te de 2-3 ori înainte să zici/faci ceva (asta e cea mai imposibilă chestie posibilă! urât că am pierdut mult din cauza asta – şi persoane şi de toate)

Şi aşa mai departe. Tot felul de norme care aveau grijă să nu facă inima mea un ring de box unde se poartă non-stop bătălii. Vă zic, apăsarea aia în piept ce te sufocă şi nemulţumirea de tine conduce topul celor mai îngrozitoare chestii pe care ni le facem cu mâna noastră.

Pe 2010 ce-mi propun:

Tumblr_kt0uzpmkv51qzl1oeo1_500_large

  1. Şcoală: trebuie să-mi păstrez neuronii intacţi până ajung mare, deci e interzis să mă stresez pe ce nu trebuie. Adică nu-mi propun prea multe momentan, voi vedea pe parcurs ce scopuri îmi găsesc.
  • fiecare oră la care nu eşti atent e o oră pierdută din viaţa ta. şi viaţa asta e aşa de scurtăăă.
  • cultura generală, mama ei de cultură generală!!! Asta-i cea mai importantă!!!

  1. Social: nu vreau să pierd nicio excursie şi nicio întâlnire ce-mi aduce posibilitatea de a cunoaşte oameni noi. God! iubesc să cunosc oameni noi şi interesanţi.
  2. EU EU EU EU EU

Blogul stă mărturie:

  • Vreau să reduc înjurăturile (hai că sunt numai 2-3!). Nu le elimin de tot, că fac parte din coloratura limbajului, dar dacă mai tăiem din „shit” şi „hell” parcă parcă mă voi simţi mai… albă.
  • Naturală. 100% din timp. E ca şi sucul de fructe – ăla natural e delicios, iar de la ăla artificial mi se face rău!

şi se păstrează, să zicem, regulile de anul trecut. Dar, ceea ce vreau cel şi cel mai mult

  • să iau atitudine. Adică să-mi susţin părerea, să mă bat pentru ea, să nu fiu o nuanţă ştearsă. Să fiu o leoaică, mai bine zis. Dadada, că aşa reuşeşti în viaţă! Chiar dacă am scris mai demult articolul ăsta, ca să mă justific cumva.
  • să iubeeeeesc. Pe toţi din jurul meu. Nu degeaba zic toate citatele şi cărţile că iubirea-i cel mai minunat lucru. Trebuie să vorbesc însă cu brontozaurul de ciment ce stă la uşă şi mă împietreşte. Da, trebuie să-l îmblânzesc. Dacă reuşesc asta, totul – dar totul va fi minunat!

Plus regula de aur: PUT A LITTLE GLITTER IN EVERYTHING YOU DO.

Adevărul e că nu ştiu ce-mi doresc, dar orice o să-mi doresc pe parcurs sper să se împlinească. Ba nu, sper să nu se împlinească chiar tot – ca să dau cu capul de grindă, să învăţ că nu le poţi avea pe toate, să…să…să…

C’est fini!

An nou minunat * magic să aveţi toţi :)

Tumblr_kv0kn1tza41qzun37o1_400_large

16 păreri la “2009, 2010

  1. Ai dreptate cu partea cu ganditul inainte de-a face/zice ceva=))….si la mine e ceva de lucru pe acolo=)).E frumos ca ti-ai facut rezolutii,desi am citit undeva ca e bine sa nu iti faci rezolutii peste putintele tale.Ei…n-ai ce face…Hai sa visam,suntem doua:)).Poate tocmai rezolutiile fanteziste fac mai frumoasa,optimista si colorata viata:X
    La multi aaaani!!>:D<

    Apreciază

Lasă un răspuns

