incredibil de naşpa


  • – nu pot să scriu
  • – adică pot, dar nu ştiu ce.
  • – voiam şi eu, pe tot anul ăsta, să merg la o singură olimpiadă. la română. la faza locală am ieşit pe locul 6, da’ mă bucuram că trec mai departe. azi, cu 2 zile înainte de olimpiadă, aflu că defapt au redus ăia locurile pt judeţ. adică nu mă mai duc. ce banc prost.
  • – mi-a trecut totuşi supărarea că nu merg, deoarece cred că totul se întâmplă cu un motiv. ca de exemplu, dacă cumva în autobuzul de dimineaţă ce mă ducea la şcoala unde se ţinea olimpiada făcea accident? sau dacă îmi  cădea o stalactită în cap de la vreun pervaz nervos? vedeţi, aşa, că nu mă duc, rămân în viaţă!!!
  • – îmi doream câteva lucruri. două-trei, atât. şi, pf! că nu s-au împlinit…
  • – … şi aş vrea să fiu şi eu supărată că nu mi s-au îndeplinit şi să îi pese cuiva şi să mă întrebe un „de ce eşti supăratăăă” că „îmi pasă de tine şi îmi pasă ce mai faci” da’ mama-ei-de-treabă că nu mă ţine. am numărat, maxim 17 minute pot fi supărată. dup’aia îmi vine să râd.
  • – n-am mai scris de 8 zile!!! o eternitate!
  • – şi, după 8 zile în care n-am scris nimic, vin să vă zic câte chestii naşpa mi se întâmplă. crudă soarta.
  • – give meee some love.

21 de păreri la “incredibil de naşpa

  1. ştiu cum e!
    acu’ 2 ani.trebuia să mergem la nu-ştiu-ce concurs de română-mate,la faza judeţeană.aşa ceva.cică am intrat.înainte cu 2 zile ne zic ăştia că s-au redus locurile.
    trece concursul
    şi după.. ne zice profa că s-a făcut o greşeală.şi noi trebuia să mergem!
    dar NAAH!

    trece şi asta:*

    Apreciază

  2. Asta e faza cu sentimentele de la inceput de an, chill. O sa reintri in normal cat de curand. Organismul se reface, mentalul se reface si el dupa perioada ce criza ‘telectuala. Am trecut prin asta de 100 de ori. La olimpiada nu am fost, dar banuiesc ca e de doi bani senzatia…
    .-= Neamtu’ a scris ultima oara blog ..Pe perete =-.

    Apreciază

  3. haha, stiuuu ce zici :-L ca si o colega care era singura din clasa care se presupunea ca merge la faza judeteana a aflat azi de la profa de romana ca nu mai merge ca are sub 100 de puncte :| si nu i-a picat prea bine… :-s && I know how you feel, adica mi-ar cadea cerul in cap sa aflu maine ca defaaapt nici eu nu mai merg la engleza :)) plus ca mi-a cazut si anul trecut cand am aflat ca a EXISTAT o olimpida la franceza =)) despre care scoala noastra a aflat a doua zi dupa faza judeteana :] so yeah, sper ca eram in pericol atunci sa fac un accident si de-aia n-am mai ajuns :-\” lasa ca tece >:D< ;;)
    .-= LaCoccinelle a scris ultima oara blog ..~ Pretty girl, hear what I have to say, it’s something you should know, you brought me sunshine on my darkest day, that’s why I love you so. ♥ =-.

    Apreciază

    • >:D< succes
      anul asta cred că merg la franceză (în prinicpiu merg, dar nu ştiu de ce nu am chef de loc să mă trezesc în dimineaţa aia).
      şiiii te anunţ eu când e =))

      Apreciază

  4. „Inspiration is for amateurs.” :)

    – nu tre’ sa „ai” ce sa scrii… trebuie doar sa vrei sa scrii. chiar si atunci cand nu ai ce sa scrii sigur ai ceva de scris.

    usor de zis, stiu.

    *ariel shows alle some love*
    .-= Ariel a scris ultima oara blog ..I do postcross =-.

    Apreciază

Lasă un răspuns

