titlul a fost răpit de un brontozaur


Aş vrea să pot colecţiona oameni deosebiţi & speciali. Să-i pun într-un fel de ierbar şi să rămână forever acolo, astfel că atunci când am nevoie de ei să dau pagina şi să-i găsesc.

În ultimul timp am avut aproape de mine atâţia asemenea oameni-minunăţii încât sunt într-un fel de şoc. E frumos şocul ăsta, dar cumva ameţitor şi mă face să fiu irascibilă (căci deobicei asta fac, la început, şocurile cu mine). A fost bine şi sper să fie în continuare bine deşi mă tem. Şi când mă gândesc că tot binele ăsta depinde de nici 2 persoane, mă simt a naibii de dependentă.

Asta e.

8 păreri la “titlul a fost răpit de un brontozaur

    • bine ca mi-ai amintit să fac curăţenie la blogroll! pfff

      nahhh, nu sunt neaparat prieteni… din păcate :(
      pot să fie pur şi simplu aproape de tine şi să-i admiri fără să vă numiţi mai mult de amici sau cunoştinţe.

      Apreciază

Lasă un răspuns

