la gabi


Ador femeile cu stil! Oricine – zic oricine – îşi întoarce privirea când vede o femeie fabulos îmbrăcată. Nu contează că este frumoasă sau mai puţin frumoasă – tocmai aici e strălucirea: indiferent de ce i-a dăruit natura, o femeie care ştie să se îmbrace şi îşi dezvoltă simţul estetic merită „Jos pălăria”!

50108-4263249144_1f5fc9169c_o-o_large

Cele mai dese probleme intervin atunci când tu ai în cap un stil de a te îmbrăca, dar nu găseşti hainele potrivite – cele pe care ţi le imaginezi. Sau pantofii cei mai frumoşi şi în acelaşi timp comozi, sau geanta cea mai atractivă…

Doar că suntem în 2010, când există agregatoare pentru haine. LaGabi m-a rugat să fac un fel de review al site-ului, adică, înţelegând ce aş vrea eu să înţeleg, să îl critic până devine presque parfait (aproape perfect) – în opinia mea. Şi a voastră, de ce nu? Aţi putea să vă conturaţi site-ul de cumpărături perfect.

  1. Intrăm pe site. Îmi place. Dau click pe INFO să aflu mai multe. Şi ajung pe un blog cu o temă… nuuuu, tema blogului nu e potrivită. În plus de asta, dacă vreau să direcţionez către lagabi.ro pe ce apăs? Trebuie să existe un buton care să mă ducă înapoi „acasă” pe lagabi.ro.
  2. Apăs pe Pantof. Îmi place navigarea pe orizontală. Recomand însă o bară de scrolling (jos). Pe lângă butoanele deja existente, care nu se prea văd.
  3. Butonul prin care ieşi din Filtru – nici pe el nu-l văd!
  4. Dacă vreau să aflu mai multe detalii despre pantof, pe ce apăs? Poate sunt mai slabă de inimă şi „cumpără-mă” mă cam sperie – aş vrea mai întâi să văd din ce material e, ce înâlţime are tocul. Poate Alte detalii/Cumpără-mă m-ar face să mă simt mai safe.
  5. Dacă apăs pe căsuţa ce mă duce acasă nu se întâmplă nimic.
  6. Cuvântul filtre… l-aş înlocui cu „Caută”. Poate nu e exact ce exprimă, şi filtre e mai la obiect, dar nu sună prea feminin.
  7. Ar fi perfect să pot selecta (de undeva de deasupra pantofilor) ce vreau să văd: botine, sandale, pantofi.
  8. La capitolul genţi e ok, nu există alte aspecte de comentat.

Să caut pantofii preferaţi (da, pentru că voi purta şi eu în curând pantofi :D) pe un site, ştiind că magazinele în care există chesiti mişto sunt doar în alte oraşe – pare perfect!

2 păreri la “la gabi

Lasă un răspuns

