Îmi place


Back in Garden

Alle materialista: Mi-am cumpărat cutii cu Bora-Bora şi ceai Negru – Winter Cocktail (cu scorţişoară, măr, vanilie Bourbon) – ca să îmblânzesc puţin iarna asta atââât de frrrriguroasă de brrrrîie şi stâlpii de semafor de frig, şi Verde cu Lemongrass şi Portocale – paradis de vară!
Zilnic fac o tura de weheartit.com, apăs pe imaginile ce-mi plac şi o inimioară goala se face roz ca prin minune!, mă uit pe lookbook.nu şi am 1000 de idei despre şi cu haine. M-am înfofolit ca un pinguin cu fulare uriaşe asemeni unor cozi de balauri (dintre care cel gri are 1000 de parfumuri, de ieri şi unul floral care miroase ca primăvara, cu lăcrămioare şi frezii).

Daaaar Alle simte ceva frumos. *That’s why I’m back!*. Şi pentru că am găsit cea mai frumoasă chestie de citit pe azi & pentru totdeuna & cea care m-a determinat să mă întorc (pentru că îmi place şi aş fi scris acelaşi lucru şi ca să citiţi citiţi citiţi citiţi citiţi citiţi şi voi asta):

Imi plac oamenii care stralucesc, care povestesc cu entuziasm despre orice amanunt.

Imi mai plac oamenii cu nas de Mickey Mouse si oamenii care isi fac timp pentru ei.

Oamenii care mangaie cainii vagabonzi si-i scarpina intre urechi, oamenii care iubesc mai mult de 10 persoane, oamenii care te inteleg si nu te forteaza, chiar daca esti atat de diferit incat se mira ca poate exista un om atat de diferit de ei.

Oamenii care au un egoism zdrentaros, incat isi pot permite sa evadeze din el ori de cate ori au chef,

oamenii care rad cand povestesc de unele dureri, oamenii care imping masiniile soferilor necunoscuti, care fac prostii si gafe, care nu scutura fata de masa plina de firimituri in capul trecatorilor, care au o pofta grozava sa iasa din ale lor,

care te pupa si te ciufulesc, care se admira in vitrine si-si scot limba la propria imagine, care se simt mandri de ceea ce sunt, nu de ceea ce fac, care au chef de orice: de tine, de film, de iesit, de vorbit.

http://mintea-de-ceai.blogspot.com

<3 <3 <3 (da click)

WONDERFULL

P.S.: după ce public postul ăsta, mă răsplătesc cu un Raffaello alb şi delicat

12 păreri la “Îmi place

  1. Pingback: Tweets that mention allé » Îmi place -- Topsy.com

Lasă un răspuns

