inimioară


Astăzi mi-am făcut pe foaia de agendă o inimioară. Deasupra am scris 09 februarie iar în ea am scris toate lucrurile care mi-au plăcut până la ora respectivă. Am scris mărunt-mărunt şi e aproape full.

So I HEART today:

  • n-am făcut geogra
  • am dansat înainte să merg la şcoală pe nu-stiu-ce melodie de pe vh1
  • am băut ceai verde fantasia
  • măcar am visat
  • starea lui cristi de azi
  • cum e îmbrăcată janna
  • faptul că mai sunt 17 zile până la ziua mea
  • cum am scris pe tablă data
  • ştiu formulele la mate pentru test
  • balsamul de buze natural cumpărat de curând cu cocoa butter
  • faptul că avem mate ++ de la 2
  • 2 săptămâni au trecut din 26 ianuarie
  • my heart is beating like a drum
  • cămaşa mea
  • fularul meu alb pufos ca şi fulgii de nea strălucitori
  • cât de frumoasă e ioana t. fără negru la ochi
  • cât de simpatic e vinăr când vine vorba de mine :))
  • salutul arătat de cristi cel ca de surfing
  • geaca nouă a lui vali. cât de foarte fain îi stă la vali în gri şi maro
  • pralinele ferrero cu esspreso. incredibil de bune!

Şi mi-ar plăcea să fac în fiecare zi o inimioară pe agendă – una pe 10 februarie, alta pe 11, pe 12, şi aşa mai departe.  :))

update: acum realizez că sunt şi în spiritul Valentine’s Day – uhlala

9 păreri la “inimioară

  1. Ce simpatică ești :)
    Daaaa, ar fi minunat să scriem undeva în fiecare zi lucrurile care ne-au plăcut, poate ne-om da seama că sunt mai multe decât cele nașpa și nu ne-am mai lamenta atât.

    Uneori nu-mi vine să cred că ai numai vârsta pe care o ai… câtă dreptate e în zicala că” „oamenii nu trebuie judecați după vârstă”.

    Să ai și mâine o zi la fel de bună :)
    .-= Bia a scris ultima oara blog ..Ce NU VREI să… într-o marți… =-.

    Apreciază

Lasă un răspuns

