avem cap să nu ne plouă în…


update: nu vorbesc despre mine. scriu la pers. 1 asa, ca sa explic mai bine :d

  • Îmi place de un băiat, adică nah, are o faţă care îmi place, nu că îmi bate mie inima mai tare deobicei că eu nu mă îndrăgostesc nu simt aşa ceva. Desigur, ca să îl fac să mă placă, să fie al meu, cheia succesului este să-l stresez 24 din 24h, să îi trimit 2231 sms-uri şi Buzz! Buzz! Buzz! pe mess, bipuri la doişpe noaptea, să sun cu număr ascuns, primul lucru când îl văd trebuie să sar pe el, să-l urmăresc, să mă arăt cât de disperată posibil.Succes garantat, fetelor! Se va îndrăgosti iremediabil de tine şi de calităţile tale.
  • Vine postul. Hai că ţin şi eu. Nu ştiu de ce, dar poate dau şi jos câteva kile. Carne, hai că renunţ. Lapte şi brânză nu mănânc, că şi-aşa există lapte de soia şi brânză tofu. Şi o ciocolată, budincă şi d’astea găsesc în comerţ şi sunt făcute cu lapte praf, care nu e ca laptele ăla adevărat, deci merge.

adică… whatthehell, what’s the point? Ţii post ca să te abţii, religios ce eşti tu, sau ca să…?

    big epic fail & lol

    7 păreri la “avem cap să nu ne plouă în…

    1. Prima e… durere :))

      N-as putea sa fac asa ceva niciodata. Normal ca o sa incerc eu ceva, dar o sa fiu mai subtila ;)) o sa ii cer ajutorul cu vreo chestie, o sa ma ating de el sa imi simta parfumul si pielea, o sa ma imbrac in culorile care stiu ca ii plac. Cu siguranta n-o sa sar eu pe el, o sa sper ca toate tacticile mele il fac pe el sa sara pe mine :D Daca nu, ghinion, asta e…

      Apreciază

    2. Someone had a bad day? This is not you. :))
      Si eu tin post… :/ Dunno, nu ma deranjeaza :D ++ ca in ultimele 2 luni jumate am fost la biserica mai mult decat am fost in toata viata mea. Partea ciudata e ca imi place tot mai mult si am inceput sa trag eu de maica-mea sa mergem. O.o
      .-= LaCoccinelle a scris ultima oara blog ..~Sæglópur. ♥ =-.

      Apreciază

    3. Heh. Well, sa ma explic. :D Chestia e ca acum 2 luni am facut cunostinta cu un baiat dintr-a 8-a de la mine de la scoala, fiu de preot. Si de atunci vorbim aproape zilnic I might add si e kinda amazing cat de frumos simte si gandeste, l-am ascultat vorbind ore in sir about all that God kinda stuff. Mi-a si imprumutat niste carti de-ale lui pe care le-am citit cu un zambet tamp pe fata, au fost extraordinare… <3 eh, au fost mai multe chestii care m-au facut sa ma intorc catre religie si toate alea… mi-ar placea sa-ti zic toata povestea and stuff, maybe I'll have the chance. ;;) >:D<
      .-= LaCoccinelle a scris ultima oara blog ..~Sæglópur. ♥ =-.

      Apreciază

    Lasă un răspuns

