To Blog – Blogger – roBLOGFEST!


La multi ani blogului! 1 an si 5 zile.  Ah… plus ca nu mai sunt bloggerita de 14 ani, ci de 15. Cum trece timpul…

De 1 an si 5 zile imi place sa ma asez in fata calculatorului si sa fac asta, sa scriu. Sunt mandra sa fac parte din comunitatea bloggerilor si inca ma mai bucur cand primesc e-mailuri cu aprecieri si cuvinte dragute; imi plac cititorii si comentatorii mei, iar cand vad ceva frumos de abia astept sa va arat si voua, si cand gasesc ceva ce cred ca v-ar placea sa va impartasesc. E incredibil de frumos si iubesc chestia asta. Am ajuns sa iubesc blogul. Creste o data cu mine si Incepe sa semene tot mai mult cu sufrageria aceea cu pereti albi, ferestre foarte mari si luminoasa, cu lamai si portocali…

Niciodata timpul nu a avut o astfel de savoare. Blogul mi-a devenit un fel de jurnal de maruntisuri si lucruri mari. Defapt, toate aceste maruntisuri au legatura cu viata mea, cu mine, cu cei care ma inspira zi de zi prin cat de perfecti si breath-taking-inside si incredibili sunt. E un sentiment ciudat sa ma uit in „trecut”, sa rasfoiesc paginile din mai 2009 de exemplu si sa imi amintesc cum eram atunci, la ce ma gandeam, ce imi placea, ce ma stresa. Iar voi ma citeati tot timpul. Pretuiesc lucrul asta enorm.

Iar acum urmeaza partea material-girl: A inceput RoBlogfest, cea mai importanta competitie a blogurilor din tara. Am fost si eu propusa la categoria sub 18 ani. Cred ca merit sa ajung in finala, sa urc pe podiumul celor mai buni bloggeri minori din Romania. Cred asta, pentru ca atunci cand tii la un lucru ai incredere in el si stii ca merita ce e mai bun. Ma poti vota.

Nu esti de foarte mult timp pe blog? Arunca un ochi  [ aici ] unde am notat articolele care mie mi-au placut cel mai mult. Le poti si reciti sau comenta daca vrei.

Va imbratisez! >:D<

VOTEZI la roblogfest 2010

16 păreri la “To Blog – Blogger – roBLOGFEST!

  1. „sufrageria aceea cu pereti albi, ferestre foarte mari si luminoasa, cu lamai si portocali…”
    ai vazut cumva ceva asemanator la Brasov?:D

    Apreciază

Lasă un răspuns

