Zilele banale se recupereaza facand tampenii


Am vazut filmul Jeux d’enfants. Prima oara mi s-a parut o prostie. A doua oara… foarte tare.

De ce? Zilele seamana unele cu altele, merg la scoala, ore, pauze, ore, ajung acasa, mananc, dorm de amiaz, bla bla. Acelasi program, aceleasi chestii facute, ca un robotel. Asa ca am inceput sa joc si eu ‘Cap ou pas cap’ :)).

Deocamdata cu Voina, ca nu prea am pe altcineva capabil de asa ceva.
Nu e mare scofala. Doar m-a pus sa intru in toalete la baieti, ceea ce nu e mare lucru avand in vedere ca intru in fiecare pauza acolo (oglinda nu e asa aglomerata ca la fete, de-aia). El a intrat la fete, s.a.m.d. + doar o declaratie de „te iubesc” la profa de engleza, pe care a intrepretat-o f. istet Voina =));

Totusi, totul pare altfel. Sa faci ceva nou, ceva ce n-ar trebui sa faci sau nu-ti trece prin minte in mod obisnuit… iti da o stare f tare.

De abia astept ziua de maine. Cand sunt in alt oras. Sounds exciting.
Prostii prea mari nu o sa fac. Adevarul e ca, din pacate, sunt genul de persoana care ar putea face tampenii foarte usor – asa, ca sa vedem ce se intampla, mai ales ca doamna constiinta nu ma prea trage de urechi. Si, damn it, suntem tineri!
We’ve got to live fast.

Pana la urma, eu cred ca e vorba de schimbare si de curaj. De zilele la fel care pot primi culoare. De un joc. Atat.

Tu te-ai juca cap ou pas cap*?

* adica primesti o provocare pe care trebuie sa o indeplinesti ca tu sa dai celuilalt o provocare

11 păreri la “Zilele banale se recupereaza facand tampenii

  1. M-aș juca, cu siguranță! Viața-i prea scurtă, și asta e singura certitudine în care cred, momentan!

    Filmul mi-a plăcut la nebunie! L-am văzut deja de 3 ori. Love it!

    Apreciază

    • Desigur ca viata e prea scurta. Si daca tot e prea scurta, sa ne-o traim si dupa standardele altora, zi de zi?
      Eu zic ca se accepta si ‘nebunii’ likes this :D

      Apreciază

  2. Mie mi-a provocat senzaţia asta filmul „Yes Man”. Şi sunt în mare parte de acord cu tine, doar că la un moment dat jocul poate să nu mai fie doar un joc. Aşa cum s-a şi întâmplat în „Jeux d’enfants”. E oarecum un film trist.

    Apreciază

  3. Ai dreptate!!cum ar fi viata noastra daca nu am face tampenii??ar fi super plictisitoare!!
    Am sa joc si eu „cap ou pas cap” am gasit o persoana care doreste sa se joace b-) dar trebuie sa astept pana la vara…:)
    .-= Anku a scris ultima oara blog ..Stupizenii. =-.

    Apreciază

  4. Cand m-am uitat…pe la inceputul filmului si eu am zis..ce porcarie!:|Dar nu m-a dezamagit.Jeux d’enfants este acum printre filmele mele franceze preferate:X:X
    Ii ok asa…cand nu se exagereaza cu cap ou pas cap,dar uneori ti se pun probe din alea aiuristice si de prost gust.Cand se pune imaginatia in miscare,atunci ies lucruri foarte faine,nici nu-i de mirare ca va distrati.E un joc fain;;)

    Apreciază

Lasă un răspuns

