chestii să nu te plictiseşti, pe scurt


  • SloganMaker – Pui un cuvânt sau nume şi îţi face un slogan ca cele din reclame. Îmi place la nebunie să mă joc cu el =)) Uite, de ex. : Any questions? Alle is the right answer. Light as a breeze, soft as Janna. The Story begun with tine.
  • Le Rosey – cel mai scump şi de elită liceu din lume. Elveţia. Părinţii plătesc 2 miliarde pe an să-şi trimită copiii acolo, cu tot cu internat, cursuri, teatru, muzică şi diverse sporturi zilnic. Dacă te duci acolo vei fi coleg cu fiul nu ştiu cărui prinţ din Danemarca, cu copii de viţă nobilă şi de magnaţi şi şeici arabi. Vei face ce materii vrei tu, cu un profesor la 5 elevi. Iarna vă mutaţi în alt canton şi skiaţi zilnic. Din România au mers copiii lui Răzvan Lucescu (Marilu şi Matei) şi copiii lui Videanu. Şi eu m-aş fi dus, nah.
  • Dirty Little Style Whore – stil, baby! Poze gen lookbook + alte chestii care arată interesant. Un pic cam dirty, yeah, dar te inspiră dacă vrei să o imiţi pe kesha, de exemplu :))
  • Jucării şi Jucării amuzante, asta că tot mi-am umblat prin cutiuţa cu jucării Kinder şi mi-am amintit de cum erau, o dată, jucăriile

notiţă: cred ca makavelis e răspunzător pentru unele linkuri;

8 păreri la “chestii să nu te plictiseşti, pe scurt

  1. Pingback: creaza-ti propriul slogan/ slogan maker « Sunt un grapefruit wordpressian, scriu cu vitamine.

Lasă un răspuns

