vorbim despre viitor, partea a 2-a


Şi voi când eraţi mai mici şi vă jucaţi cu păpuşile sau vă plimbaţi pe toţi pereţii cu maşinuţele şi de abia aşteptaţi să creşteţi mari vă imaginaţi tot felul de chestii: cum vă veţi petrece zilele, cu cine vă veţi căsători, unde veţi locui, câte hăinuţe sau maşinuţe veţi avea, etc.

Bine, acum o să fiu naşpa. Şi o să vorbesc în necunoştinţă de cauză, bla bla.

Dar mie nu-mi place ideea de căsătorie. Bine, bine, cu câteva excepţii.

  • 1. intervalul 20-29 de ani mi se pare prea necopt pentru a te căsători, pentru a sta cu cineva şi făcut compromisuri pentru cuplu. La vârsta aia eu visez la carieră, work hard, live fast, li-ber-ta-te.
  • 2. de la 30 de ani în colo, sorry, dar nu. Că să porţi rochia de mireasă la 30 de ani e cam… nepotrivit.

Cum până la 30 de ani te-ai ocupat de carieră şi cum, deasemenea, după 30 de ani nu mai e timpul de căsătorie, aştept să se inventeze vreo ecuaţie matematică să rezolve chestiunea. Plus că eu nu sunt genul care să depindă de cineva, mai ales de un bărbat. Nununu, sorry, p00pz.

Şi cu toate astea, ca orice fetiţă mică jucându-se cu păpuşile barbie şi uitându-se la desene animate cu rapunzel şi cu dragoste nemuritoare şi bla bla-uri, thingsss could change, în caz de mare lovelove.

Şi desigur, ca orice fetiţă care se joacă cu păpuşile şi se uită la desene cu rapunzel bla bla, mi-ar fi plăcut să am un soţ care să semene cu nu ştiu ce actor, să se îmbrace ca tipul din 500 days of summer şi chiar dacă nu pare genul, să îmi facă surprize în fiecare zi, să mă pot baza pe el şi el pe mine, să mă simt în siguranţă cu el şi cu ce simte, să îmi arate lovelove şi să fiu eu the one and only, să scrie poezii pentru mine indiferent cât de patetice ar fi şi să îmi accepte pisoii şi câinii mulţi pe care vreau să-i găzduim doar de dragul meu, să îmi aducă buchete drăguţe cu flori din când în când pentru că va ştii că îmi plac şi să nu mă lase niciodată să sufăr sau singură, să vină cu mine în africa de sud să vaccinăm copiii şi să încercăm să le facem o viaţă mai bună, să mă ducă în toate oraşele şi ţările la care visez, să ştie totuşi cum se numesc stelele de pe cer, şi să fim pur şi simplu doar noi, without the rest of the world.

Dar astea deja sunt tâmpenii şi vise, câh! Grow up.

9 păreri la “vorbim despre viitor, partea a 2-a

  1. Abso-fuckin`-lutely de acord !! :D cel putin cu ideea ca pana la 30 de ani poti sta pe curu` tau si sa-ti vezi de viatza si cariera si alte cele ( generally speaking ) , apoi … nu stiu , poate da . cel putin o sa ni se dezvolte simtzul matern si o sa vrem little creatures pe langa noi :p care au nevoie de un tatic :-??
    anywayz until then.. let’s just live it up and fuck it hard 8->

    Apreciază

  2. eu o sa ma ”marit” devreme . Gen 25 de ani. O sa am o nunta gen petrecerea burlacilor unde o sa ne facem de cap , fara rude , doar prieteni. O sa spargem pahare si o sa facem tot ce mai putem…Apoi o sa fim…ca si cum am fi doar iubiti si nu sot si sotie.Copiii or sa fie si ai mei si ai lui , nu o sa am doar eu grija de ei.A da , si o sa ii luam cu noi la chefuri pentru ca am de gand sa petrec pana tarziu.
    .-= julie a scris ultima oara blog ..Guest post =-.

    Apreciază

  3. Chestia e ca toate – dar absolut toate – femeile in varsta cu care am stat de vorba regreta ca n-au avut mai multi copii (chiar si cele cu 2).

    Mai mult, a fi gravida reduce sansele de cancere a organelor reproductive de vreo 6 ori. Iar majoritatea oamenilor prefera sa aiba copii intr-o casnicie, ca-i mai mult fun sa nu dormi noptile si sa schimbi scutece-n doi.

    Mneah, in fine, am gasit eseul din faculta, si m-am inregistrat recitand „Absurd” de Marin Sorescu :D
    .-= zamo.ca a scris ultima oara blog ..La vie en rose – sa ma-nsor sau plm? =-.

    Apreciază

  4. „Plus că eu nu sunt genul care să depindă de cineva, mai ales de un bărbat.”

    Ohoo:)) autonoma Alle nu depinde de nimeni zici? Casa, mancare, bani. Depinzi de ele. Oi fi tu isteata si descurcareata, da` daca la 15 ani nu depinzi de parinti pentru chestiile alea trei, ai tot respectul meu!
    .-= JorjH a scris ultima oara blog ..Am castigat, am castigat =-.

    Apreciază

  5. Cred ca o multime de fete isi regasesc THE ONE-ul in descrierea de mai sus,sau il regasesc macar in franturi din ea.Din pacate nu suntem supra-oameni ca sa putem vedea ce ne asteapta in viitor..E ciudat ca toti oamenii care ziceau ca in viitor se vor concentra pe cariera si vor lasa la o parte casatoria,familia etc s-au casatorit mai repede decat as fi crezut eu ca o vor face.Poate o sa dai peste tipul ideal mai repede decat crezi si atunci cariera o sa treaca pe un plan secundar.

    P.S:ai un Sunshine Award la mine pe blog:D

    Apreciază

  6. Ţinând cont că sunt de pe telefon şi e ora 1 o să fie cam dubios ce va urma,dar am aşteptat pt prima oară să scrii ceva.finally ai făcut-o. Glad for that, dar putea fi mai bine.part 1 a fost mai bună. Asta ar fi bine să nu traduci pe engle la urm comp. Cya

    Apreciază

Lasă un răspuns

