dnd, busy living


  • wtf, sunt 12603270705091317 lucruri incredibile/minunate pe pământul ăsta iar eu fac tot aceleaşi chestii zilnic.
  • şi eu, ca şi tine, o să ajung cândva la 70 de ani, când de abia o să mă pot mişca şi când o să am atâtea riduri câte stele sunt pe cer (ceea ce nu e tocmai foarte aspectuos). Atunci nu o să mai fiu în stare să fac toate lucrurile pe care acum aş putea să le fac. Doar o să regret şi o să-mi zic că sunt o idioată.
  • da, la fel şi tu,
  • pentru că faci aceleaşi lucruri zilnic, eşti acelaşi zi de zi.  dacă mergi în oraş să mănânci, mănânci aceeaşi mâncare ca deobicei. te îmbraci mereu în aceleaşi haine, care trebuie să fie decente, culorile să se potrivească, să nu ieşi cu nimic în evidenţă. sunt 32184 de melodii ascunse pe undeva, iar tu asculţi aceleaşi melodii zilnic. ceea ce nu e drept.spui mereu ce vor ceilalţi să audă şi faci cum zic ei, după regulile lor. comoditate. lene. ţi-e frică să faci ceva nou. ţi-e teamă de ce or să zică alţii. de parcă ei de asta nu mai pot, de ce faci tu.

dar de azi nu. nu de mâine, de azi.

Things will never be the same again.

trebuie să zic şi cât de incredilă/foarte tare/wonderful person e janna, dar nu-i place să fie lăudată :*

you have to choose too: to get busy living or get busy dying.

3 păreri la “dnd, busy living

  1. excelent post, dar asa cum ti-am recomandat pe Twitter, ar trebui sa treci pe engleza, spui lucruri care sunt interesante pentru toata lumea, nu doar pentru romani.

    Apreciază

  2. Mi-a placut tare mult articolul :) Ai dreptate, ne legam de atatea detalii plictisitoare si tampite fara de care nu ne-am putea imagina viata incat uitam ca alegerile nu sunt inchise pentru noi. Cred ca insasi ideea ca putem oricand sa facem altceva ne limiteaza, facandu-ne sa amanam noutatile in viata noastra.
    .-= Luana a scris ultima oara blog ..Bulevardul Victoriei =-.

    Apreciază

  3. ai dreptate. in aproape tot deeauna ajoritatea dintre noi pashesc pe aceeashi linie dreapta , fara a descoperi spireala pe care tebuie sa pashim. eu spre exemplu de multe ori iau autobuzul greshit intentzionat spre alta zona din orash, sau imi leg altfel haina pentru a fi mai diferit fatza dee ziua precedenta, dar este iposibil ca zilele sa se schimbe din moment cee noi suntem ishte cobai intr-un experient numit creatzie.

    Apreciază

Lasă un răspuns

