Grădinile zoologice nu îmi provoacă numai milă


Cum poate să fie legal aşa ceva? Şi nu mă refer la grădinile zoologice uriaşe, bine puse la punct, în care animalele sunt îngrijite şi au condiţii de viaţă acceptabile.

Mi-e pur şi simplu silă să mă gândesc cum se poate permite ca nişte lei, lupi, tigri şi câteva maimuţe – FIINŢE – să stea închise în cuşti infecte, de câţiva metri pătraţi, cu mocirlă şi jeg, lihnite de foame. Să îşi bată joc nişte OAMENI de nişte FIINŢE mi se pare inuman şi strigător la cer.

Cum e posibil ca nişte oameni să facă bani pentru că ţin nişte animale în cuşti şi le lasă să rabde jeg şi frig şi foame?

Am văzut maimuţe lihnite de foame care rupeau iarba din jurul gratiilor ca să o mănânce, tigri semeţi şi care ar fi trebuit să arate regal plini de noroi (aşa cum au porcii în România), şi căprioare stând în mocirlă. Sună normal, legal, moral?

8 păreri la “Grădinile zoologice nu îmi provoacă numai milă

  1. mai…TOTAL de acord cu tine. nu suport sa vad animale inchise….mie si de niste pesti intr-un acvariu mi se face mila….ce sa mai vorbim despre animale mari care sunt tinute prizoniere in niste custi. eu una nu as vrea sa stau intr-o cusca oricat ar fi ea de mare. in plus.,..animalele ar trebui sa fie libere, nu tinute captive pentru distractia unor oameni carora de cele mai multe ori nici macar nu le pasa de conditiile in care traiesc ele.

    Apreciază

  2. Pingback: Tweets that mention allé » Grădinile zoologice nu îmi provoacă numai milă -- Topsy.com

  3. Da, am fost si eu in astfel de locuri unde ti se rupe inima de mila… Cred ca o solutie ar fi ca gradinile care nu sunt vizitate sau care nu pot procura hrana pentru bietele animale sa fie inchise. Dar trebuie sa vina de undeva mai sus de noi. :(
    .-= Cony a scris ultima oara blog ..Haina il face pe om. Sau nu ? =-.

    Apreciază

Lasă un răspuns

