ştiţi listele acelea cu 1000 things to do before you die?


Vă întreb pe voi, mari aventurieri şi oameni ce-şi trăiesc viaţa la maximum (normaaal, sper că nu există vreun cititor care stă toată ziua în casă şi face nimic), ce lucruri aţi pune pe o listă de lucruri de făcut înainte de… 16 ani, 18 ani, 30 de ani, ca să nu zic înainte de moarte.

Ca să înţelegeţi ce vreau să zic, încep eu lista (şi o actualizez după cum comentaţi voi):

1. Să vizitez/trec prin >30 de ţări.
2. Să dau o petrecere mare la care să invit fiecare prieten/aproape prieten.
3. Să învăţ cum se zice măcar „salut” pe o sută de limbi.
4. Să învăţ tango în Argentina.
5. Să beau rom cubanez :P de la el de acasă.
6. Să învăţ să gătesc :O (asta e un fel de impossible thing to do)

*7. As vrea sa ajung prin state sa vad Death Valley si inca cateva locuri.
* 8. As vrea sa cunosc cativa oameni personal; sa traiesc ca ei macar 1 zi.
* 9. Sa plec de aici. (Cherisse)

* 10. Sa invat sa merg pe bicicleta
* 11. Sa scriu o scrisoare
* 12. Sa ma duc la cineva pe strada, sa ii zic sa aibe o zi buna si sa ii zambesc.
* 13. Sa merg la sala sa vad ce e acolo.
* 14. Sa inalt un zmeu! (Irina)
* 15. Sa merg cu bicicleta in Central Park.
* 16. Sa te indragostesti de propria reflexie in oglinda
* 17. Sa zambesc tuturor oamenilor pe care ii intalnesti pe strada intr-o zi.
* 18. Sa mananc toata inhetata din lume.
* 19. Sa ii citestc pe Freud si Jung
* 20. Sa vezi cu se desprind florile de ciers, lasadu-se purtate de vant spre muntele fuji intr-o dimieata de primavara in care ninge (cu alte cuvint sa iti petreci un inceput de primavara in Japonia).
* 21. Sa spui “te iubesc” persoanei pe care o urasti cel mai mult
* 22. Sa respiri cel mai curat aer din lume.
* 23. Sa raman copil. (mikutzul)
* 24. Sa imi regasesc toti prietenii pierduti.
* 25. Sa renunt la toate chestiile ce ma obsedeaza.
* 26.Sa-mi indeplinesc visele.
* 27. Sa-mi propun un lucru de facut in fiecare zi. (Andreea)
* 28. Sa am curaj sa spun tot ce-mi trece prin cap fara sa-mi fie frica de ce zic altii despre mine.
* 29. Sa chem la o plimbare pe cineva drag.
* 30. Sa fac bungee jumping.
* 31. Sa ma uit la toate filmele pe care mi le-am scris pe lista.
* 32. Sa merg intr-o vacanta luxoasa.
* 33. Sa port ruj rosu aprins pe buze. (Teo)
* 34. Sa inoti cu pestii intr-o mare limpede si albastra, albastra.
* 35. Sa stergi o lacrima de pe obrazul cuiva trist.
* 36. Sa mergi la disneyland si sa-ti amintesti de copilarie (asta in caz ca ai uitat).
* 37. Sa tragi cu arcul.
* 38. Sa faci karaoke, mai ales daca n-ai voce. (Lily)
* 39. Sa ma dau cu parasuta.
* 40. Sa vad Oceanul Pacific…
* 41. Sa stiu peste 10 limbi.
* 42. Sa fac o croaziera in jurul lumii.
* 43. Sa ma casatoresc la malul marii.
* 44. Sa devin interpret de conferinte si sa ajung la Bruxelles. (Stefy)
* 45. Să fii fericit/ă. (Fluture)
* 46. Sa le cumpar alor mei o vacanta in Hawaii.
* 47. Sa locuiesc intr-un oras mare, intr-un bloc cu multe etaje, zgarie-nori kinda, si cu fereste mari de tot.
* 48. Sa imi cumpar un catel pe care sa il tin in casa;
* 49. Sa stau 1 an in Cluj, unul in U.S., unul in Anglia(Londra), unul intr-un oras din Italia si unul in Australia.
* 50. Sa merg in Ibitza.
* 51. Si in Venetia, cu un tip sexi.
* 52. Sa invat sa fac surf.
* 53. Sa am haine super extra mega mishto – sa imi fac un cont pe lookbook
* 54. Sa invat sa cant la un instrument, pian, chitara sau ceva.
* 55. Sa devin vegetariana.
* 56. To get drunk once. (Janna)
* 57. Să primeasc un shar-pei. (Teo)
* 58. Sa vad o finala unui campionat mondial – LIVE!
* 59. Sa am un munte de ciocolata amara, din care pot manca in fiecare zi.. sau ma bine imi deschid o fabrica .
* 60. Sa detin un castel in Scotia !
* 61. Sa le dau de mancare tuturor cainilor fara stapan.
* 62. Sa vorbesc fluent franceza.
* 63. Sa n-am niciun regret. (Daiana)
* 64. Sa devin o jucatoare de tenis cunoscuta. (Diana)
* 65. Sa ajut bolnavii de cancer din toata lumea.
* 66. Sa stopez conflictele din Caucaz
* 67. Sa castig premiul nobel pentru pace
* 68. Sa ma casatoresc cu fata pe care o urasc cel mai mult
* 69. Sa ma joc cu toate moristile din lume. (mikutzul)
* 70. Sa inventez ceva pe care sa-l foloseasca toata lumea.
* 71. Sa aduc noi teorii despre Soare sau Terra. (Ioana)
* 72. Sa am curajul sa ii marturisesc ce simt.
* 73. Sa ma dau cu skyjetul.
* 74. Sa castige Spania Campionatul Mondial.
* 75. Sa am destui bani incat sa plec cu mama in vacanta in Spania si sa ii fac toate poftele.
* 76. Sa dau de permis. (Anca)
* 77. Sa inventez o bautura sau o mancare pe care oamenii cand o mananca sa devina fericiti (sau ceva un obiect pe care cand il folosesti sa devi fericit – fara obscenitate) (Ioana)
* 78. Sa invat sa dansez salsa! (Diana)
______________________________________________________

Apropo, mai sunt câteva (nu zic câte!) comentarii până la cel de-al 3000-lea! Cel care postează al 3000-lea comentariu pe blog primeşte link în blogrollul meu (iar dacă este deja acolo, banner sau încerc să fac ceva drăguţ pt. el/ea :*).

ach, şi am ales tema asta pentru că e vară, şi avem timp să ne face planuri, şi totul pare posibil.

38 de păreri la “ştiţi listele acelea cu 1000 things to do before you die?

  1. As vrea sa ajung prin state sa vad Death Valley si inca cateva locuri.
    As vrea sa cunosc cativa oameni personal; sa traiesc ca ei macar 1 zi.
    Sa plec de aici.

    PS, imi place lista ta. Sper sa ti-o indeplinesti :)
    .-= Cherisse a scris ultima oara blog ..(Untitled) =-.

    Apreciază

  2. Sa invat sa merg pe bicicleta
    Sa scriu o scrisoare
    Sa ma duc la cineva pe strada,sa ii zic sa aibe o zi buna si sa ii zambesc fara sa se uite la mine ciudat si sa ma considere nebuna.
    Sa merg la sala sa vad ce e acolo.
    Sa inalt un zmeu!
    .-= Irina a scris ultima oara blog ..Curcubeu =-.

    Apreciază

      • crede-ma…aia cu bicicleta e imposibila!uuu,uite inca una:sa inoti intr-o piscina d-aia cu vedere peste un oras intreg!Sa inventezi ceva,chiar daca stii ca e nefolositor!Sa incerci(sa reusesti)sa scrii o carte!
        .-= Irina a scris ultima oara blog ..Curcubeu =-.

        Apreciază

  3. sa meri cu bicicleta in Central Park
    sa te indragostesti de propria reflexie in oglinda
    sa zambsti tuturor oamenilor pe care ii intalnesti pe strada(defapt peste tot) intr-o zi
    sa mananci toata inhetata din lume
    sa ii citesti pe freud si jung
    sa vezi cu se desprind florile de cirs, lasadu-se purtate de vant spre muntele fuji intr-o dimieata de priavara in care ninge(cu alte cuvint sa iti petrci un inceput de primavara in japonia)
    sa spui „te iubesc” persoanei pe care o urasti cel mai mult
    sa respiri cel mai curat aer din lume
    sa ramai copil
    sa …………..multe

    Apreciază

  4. Pingback: Tweets that mention allé » ştiţi listele acelea cu 1000 things to do before you die? -- Topsy.com

  5. *sa am curaj sa spun tot ce-mi trece prin cap fara sa-mi fie frica de ce zic altii despre mine
    *sa chem la o plimbare pe cineva drag
    *sa fac bungee jumping
    *sa ma uit la toate filmele pe care mi le-am scris pe lista
    *sa merg intr-o vacanta luxoasa
    *sa port ruj rosu aprins pe buze

    Apreciază

  6. sa inoti cu pestii intr-o mare limpede si albastra, albastra.
    sa stergi o lacrima de pe obrazul cuiva trist.
    sa mergi la disneyland si sa-ti amintesti de copilarie (asta in caz ca ai uitat).
    sa tragi cu arcul.
    sa faci karaoke, mai ales daca n-ai voce.
    .-= Lily a scris ultima oara blog ..Am renuntat la facebook =-.

    Apreciază

  7. Legat de salut…stiu doar cateva…
    Hy/hello-engleza
    Hola-spaniola/portugheza
    szia-maghiara (sau varianta de plural sziastok prin ardeal mai auzi si servustoc si nimeni nu stie de ce=)) )
    buna-romana
    salut-franceza :)) sau bonjour
    Hallo-germana
    ciao-italiana
    ni hao-chineza (mi-a zis-o un chinez la un training)
    namaste-hindu (tot de la training)
    cand eram pasionata de Norvegia si limba ei…am aflat ca la ei se zice tot Hallo ca in germana
    ah da si saalam aleikom (sau cum o fi) pe araba :))

    eh doar 12 momentan…mai este :)) pana la 100 :))

    la mine
    1. sa vad muuuuuuulte tari
    2. sa ma dau cu parasuta :))
    3. sa vad oceanul pacific…(apoi asta chiar e vis)
    4. sa stiu peste 10 limbi (mi greu cu 4=)) printre care una si romana…d-apoi 10)
    5. sa fac o croaziera in jurul lumii
    6. sa ma casatoresc la malul marii
    7. sa devin interpret de conferinte si sa ajung la Bruxelles (Asta chiar e SF la cat e de greu)

    Apreciază

  8. oKay, very nice din partea ta cu post-ul asta:*

    – – vreau sa le cumpar alor mei o vacanta in Hawaii
    – – vreau sa locuiesc intr-un oras mare, intr-un bloc cu multe etaje, zgarie-nori kinda, si cu fereste maaaari de tot
    – – vreau sa imi cumpar un catel pe care sa il tin in casa; un Labrador – e super sexi
    – – vreau sa stau 1 an in Cluj, unul in U.S., unul in Anglia(Londra), unul intr-un oras din Italia si unul in Australia
    – – vreau sa merg in Ibitza
    – – si in Venetia, cu un tip sexi
    – – vreau sa invat sa fac surf
    – – si vreau sa am haine super extra mega mishto – sa imi fac un cont pe lookbook
    – – vreau sa invat sa cant la un instrument, pian, chitara sau ceva

    n-am timp sa scriu aqm :*

    Apreciază

  9. am uitat si eu ceva ce imi doresc din tot sufletu :D nici nu stiu cum am putut sa uit
    *sa primesc un shar-pei (si da, sa primesc pentru ca ar insemna mult pentru mine ca cineva sa stie ceea ce vreau foarte muuult!!)

    Apreciază

  10. * Sa vad o finala unui campionat mondial – LIVE!
    * Sa am un munte de ciocolata amara, din care pot manca in fiecare zi.. sau ma bine imi deschid o fabrica :D
    * Sa detin un castel in Scotia !!!!!!!
    * Sa le dau de mancare tuturor cainilor fara stapan
    * Sa vorbesc fluent franceza
    * Sa n-am niciun regret.

    imi place postul tau :D super idee ! chiar mi-ai dat de gandit :*

    Apreciază

    • awww, si eu visam cand eram mica la ‘sa le dau de mancare tuturor cainilor maidanezi’!!! <3
      daaa, si fara regrete, baby, we only live once!

      Apreciază

  11. sa ajut bolnavii de cancer din toata lumea
    sa stopez conflictele din caucaz
    sa castig premiul nobel pentru pace
    sa ma casatoresc cu fata pe care o urasc cel mai mult
    sa ma joc cu toate moristile din lume…………

    Apreciază

  12. * sa am curajul sa ii marturisesc ce simt :-<
    * sa ma dau cu skyjetul
    * sa castige Spania campionatul mondial :D
    * sa am destui bani incat sa plec cu mama in vacanta in Spania si sa ii fac toate poftele
    * sa dau de permis

    Apreciază

  13. sa inventez o bautura sau o mancare pe care oamenii cand o mananca sa devina fericiti!sau ceva un obiect pe care cand il folosesti sa devi fericit(fara obscenitate)

    Apreciază

  14. Eu imi doresc sa locuiesc in Paris, macar pentru o perioada, sa am timp sa fac lucrurile care par cele mai banale: sa stau pe iarba intr-un parc intr-o zi cu soare si sa privesc norii, sa citesc o carte pe malul Senei, sa ma plimb fara sa ma grabesc prin Luvru si sa pierd o zi intreaga in gradinile de la Versailles. Si cel mai frumos ar fi sa lucrez la Disneyland, sa stiu ca am contribuit si eu – chiar daca intr-o foarte mica masura – la bucuria oamenilor care viziteaza parcul si se simt din nou copii (orice varsta ar avea).
    .-= sybelle a scris ultima oara blog ..Boem =-.

    Apreciază

  15. sa am propria mea casa undeva pe o insula intrun loc unde nu e iarna niciodata
    sa am o piscina foarte mare
    sa am o sotie care ma iubeste
    sa nu-mi fac griji pentru ziua de maine

    Apreciază

Lasă un răspuns

