Mesaj FFF important pt. Alba Iulia


Dacă am cititori din Alba Iulia, vă rog lăsaţi emoţiile la o parte şi show your face şi răspundeţi la întrebare:

Citiţi? ;;) Sau aveţi prieteni care citesc?

Prin „a citi” mă refer la faptul că aţi citit în viaţa voastră şi altceva decât „Harap Alb”.

Fetele de la nr. 1, colegi de şcoală, oameni pe care nu-i cunosc, prieteni ai cititorilor mei, rude: am nevoie de răspunsul vostru (e urgent)!

Vă mulţumeeeeeesc!

19 păreri la “Mesaj FFF important pt. Alba Iulia

    • il stiu din vedere, parkurist (am vazut avatarul tau dupa)

      e misto, atata doar ca sofi e plecat =(( in rest, summer is the best season eveeeer!

      Apreciază

  1. e bine sa visezi dar nici chiar asa :X
    poi nu stiu. la oradea cred si in moldova la parintii lu Edy . in rest habar nu am. liviu e ocupat si totodata comod si uite asa e vacanta mea. acum e suparat pe mine , dar ii trece lui :))
    .-= Madda a scris ultima oara blog .. =-.

    Apreciază

  2. mi-o placut asta cu fetele de la nr 1 :)) da, citeam. acum am nevoie de o carte care sa-mi treazeasca interesul si sa ma tina ocupata. vreo recomandare? :)

    Apreciază

Lasă un răspuns

