descrierea ta in 2 randuri


(post şters pentru că era prea plictisitor!)

Hai sa facem cunostinta. Insa fara sa dam mana si sa ne zicem numele. Vreau ceva mai mult. Descrie-te si tu. Dupa modelul ultra-cunoscut de mai sus, sau dupa felul tau propriu. In 2 cuvinte sau in 20 de randuri, nu conteaza. =)

Well, eu pe twitter & facebook am descrierea:

I am 15, I love mornings and my favorite thing is Everything.
(always happy wannabe ♥)

Cred ca ma descrie oarecum, ca fel de a fi. =) Credeti in alt fel?
Si vreau ca la fiecare 6 luni sa-mi fac o descriere ca asta, sa vad cum ma schimb (sau cum raman la fel).

achhhh, and got to share this with you: !!! Happy Anniversary Today fo’ me & sofi ♥ 1 month together =) <333333333333

8 păreri la “descrierea ta in 2 randuri

  1. ma numesc bogdan, m-am nascutin bucuresti, la spitalul giulesti, locuiesc in cartierul militari, gradinita am facut-o la kogalniceanu, scoala o fac la 150 „sf.eleftherie”, unde am multi colegi suuper(cum ar fi ana de la 7b, cu care ma cert fiindca consideraca este o persoana mai buna si mai dragutadecat mine). am 13 si acu a terminat a 6-a.
    Ascult:lhasa de sela, green day, reginaspektor, phoenix, chopin&com
    Filmele mele preferate sunt:memoriile unei gheise, the lord of the ring, cilueandra and more
    Cartile ele sunt: tara zapezilor de yasunari kawabata, cele de garcia maquez, eliade, coelho, cella serghi si multe altele
    Citatele mele favorite sunt: cele pe care le pui tu ;)
    Viseleel sunt: sa erg la europen college of liberal art din berlin apoi dupaalti ani de studiu sa devin psihiatru, sa ma casatoresc mai intai de aproape toate, sa imi deschid o fundatie care sa ajute blonavii de cancer din intreaga lume, sa ajut femeile atacate cu acid din asia, sa opres conflictele din caucaz si multe altele, iar apoi sa castig un preiu nobel pentru pace, si sa traiesc pana la 174 de ani 9luni 2saptamai si 3zile

    Apreciază

  2. Pingback: Tweets that mention allé » descrierea ta in 2 randuri -- Topsy.com

  3. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

    Apreciază

Lasă un răspuns

