Secretul tău


Tot ce-ţi cer e să te uiţi la videoul acesta. Nu e nevoie să comentezi, doar dacă simţi ceva special sau poate chiar invers =). It will help, I promise!

Your secret from Jean-Sebastien Monzani on Vimeo.

9 păreri la “Secretul tău

  1. Pingback: Tweets that mention allé » Secretul tău -- Topsy.com

  2. Mi-a placut foarte mult! :) pana la urma…lucrurile cele mai neimportante sau marunte sunt cele care au cel mai mult farmec. Trebuie doar sa le observam and … get carried away.

    Apreciază

  3. ce frumos! chiar m-a impresionat filmuletul, defapt chiar mi-a facut seara mai buna:)o sa incerc sa apreciez mai mult lucrurile marunte care fara sa imi dau seama ma fac asa de fericita..

    Apreciază

  4. Impresionant! Cred ca cu totii cautam fericirea, si ne asteptam la un lucru maret care sa vina si sa ne faca o bucurie.Dar cred ca uitam ca toate chestiile astea mici, de toata ziua, peste care trecem cu vederea si le consideram neimportante ne fac cu adevarat fericiti.Mi-ar place sa fiu mai atenta la detalii de genu asta :)

    Apreciază

  5. Foarte frumos…..fericirea vine din lucrurile marunte desi de multe ori noi oamenii nu realizam.Mi-ar placea sa fiu si eu asa, sa apreciez mereu lucrurile marunte.

    Apreciază

  6. Ca venii vorba de secrete… Uite un blog unde lumea isi posteaza secretele pe carti postale: http://www.postsecret.com/

    Si un filmulet despre micile placeri ale vietii, si de ce ar trebui sa stim cand sa ne bucuram: asta

    Si, daca imi permiti, o melodie pe aceeasi tema (si aici sper sa nu te superi ca te trimit la o postare pe blog-ul meu, dar acolo am explicat mai pe larg melodia si mi-ar placea daca ai citi ;) ): aici
    .-= Florin a scris ultima oara blog ..Romanian Music awards 2010 =-.

    Apreciază

Lasă un răspuns

