subiect fierbinte


Post adresat mai ales mie, în zilele în care am stare de luat oamenii de păr şi mulţi mulţi draci,

Nu ştiu alţii cum sunt, dar când văd persoane şi mă văd pe mine având ca stare generală iritarea, posomorârea, straight-face „:|” şi „/:)” scoase din tablouri nervoase, mă gândesc că wtf, alţii n-au unde dormi, n-au ce mânca, n-au o grămadă de alte chestii de care suntem binecuvântaţi şi pe-toate-pisicile de nu sunt mai veseli şi mai în stare să nu te facă să te simţi ca praful ce trebuie neaparat curăţat de pe mobilă căci te face să vomiţi.

Ştiu că toţi avem

  1. probleme
  2. stări depresive sau supărări aşa, fără să le găsim motiv
  3. zile întregi în care ne simţit înfiorător de groaznic şi de luat-oamenii-la-pumni, (dar asta zic,  sunt doar zile şi stări, nu stări generale.)

Deasemenea, ştiu şi că la fel de oribile sunt zâmbetele false şi forţatul,

dar pe bune că îţi pot găsi 130075392627328 motive pentru care tu chiar ar trebui să te simţi okay, norocos, fericit, zâmbitor (măcar inner).

17 păreri la “subiect fierbinte

  1. Oamenii nu apreciaza,sunt egoisti,multi cred ca tot ceea ce au este predestinat.
    Starea materiala nu sta la baza fericirii(bine,nu in general),oamenii nu stiu sa se bucure de lucrurile marunte,cu impact interior mare.
    Am uitat sa fim fericiti ?(nu toti!)

    Apreciază

  2. sunt nişte adevăruri care nu schimbă cu nimic starea mea, generic vorbind. de aceea nevoile fiziologice sunt la baza piramidei lui Maslow, dar dacă eu mi le-am îndeplinit nu înseamnă că ar trebui să mă simt fericit pentru că alte milioane de oameni nu au posibilitatea asta.
    ceea ce vreau să spun este că fericirea nu-i o stare care să se raporteze la alţii, ci mai degrabă la propria persoană.
    Piramida lui Maslow: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c3/Maslow%27s_hierarchy_of_needs.png

    Apreciază

  3. Aş mai adăuga că astfel de comparaţii sunt doar o scuză pentru a ne simţi mai bine, care poate avea efect pe termen scurt. Pe termen lung însă, ar trebui să privim deep down inside. E frumos şi surprinzător de logic ce poţi găsi acolo.
    Asta cred eu, nu dau cu pietre şi nici nu deţin adevărul absolut :P

    Apreciază

Lasă un răspuns

